Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min lille teori...av dem jeg har snakket med og lest om... Er at har du mye fra før,så går du gjerne lite opp. Kanksje tilogmed litt ned. Første som skjedde med meg var at jeg ,ble gravid,-sluttet å røyke,-og gikk ned 7 kg på to uker... Helt ulogisk. Er fortsatt to kg under det jeg var da jeg ble gravid...

Men når du leser om de som begynner graviditeten veiende 45 -55kg...De går jo gjerne opp 10-15 kg med en gang nesten... Tror kanskje kroppen får litt panikk og hamstrer næring... Vi har nok å tære av. Vel,det er min lille teori i allefall. Og fortvil ikke, kiloene kommer sikkert mot slutten... :)

Var nesten 90 kg da jeg ble gravid med mitt første barn, to dager etter fødselen var jeg 9 kg letter og da var kroppen full av vann og sønnen min var 4,1 kg da han ble født! Har dessverre lagt på meg 30 kg siden da. Håper det samme skjer denne gangen. Er litt redd for å bli "huge" i dette svangerskapet, men vi får se.

Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Barnet tar det det trenger og så lenge det vokser og har det bra, er det jo bare positivt!

Fra uke 11 til 15 gikk jeg ned 2,5 kg, og nå sier samboeren min at jeg bare blir mindtre og mindre rundt hofter, lår og liv. ( har fått kommentarer på dette av andre som ikke ser meg hver dag og...)Jeg har også fått beskjed om at jeg begynner å se gravid ut, er i uke 17.

På grunn av dette kan jeg kan støtte deg i teorien din!!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...