Gå til innhold

Oktober: føde a på ullevål i beg. av okt?


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har fått fødeplass, på føde a på ullevål, i begynnelsen av oktober?

 

Det hadde vært gøy å vite hvem dere er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Vet ikke om 16.oktober kvalifiserer til starten av oktober - men det er nå min termin (men har ikke vært på ultralyd ennå).

 

Men jeg har forsåvidt planer om å løpe masse i trapper ukene før og prøve å få det til å skje noen dager før...:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he, slenger meg på den. Jeg har termin den 16. iflg bim og den 15. iflg fastlagen, men i likhet med heltklar har jeg STORE planer om å få nurket ut en uke eller to før. det gikk greit sist, så jeg satser på reprise :) Så da sees vi kanskje på Ullevål i begynnelsen av oktober!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har termin fredag den 13de (oktober), så jeg har definitivt planer om å føde noen dager tidligere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ingenting!! Kanskje det er cluet??? Hadde helt fra dag 1. veldig på følelsen at det var en gutt og at han skulle bli født ca 2 uker før termin: begge deler stemte :) Jeg var frisk og rask hele veien, jobbet 100% uten eneneste sykedag. Da permisjonen begynte fikk jeg da bare én uke perm før fødselen siden han ville ut, og jeg var vel ganske så aktiv helt til vannet plutselig gikk siden jeg følte meg så sprek.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tvilling 79; kanskje vi får slå våre kluter sammen og ta de joggeturene sammen:)?

 

...sier jeg så kjekt og friskt...Akkurat nå (i 18.uke) er jeg nemlig i så god form at jeg liksom ikke kan forestille meg å være så tung og lei som det virker som mange blir på slutten. Men siden både søster og mor akkurat som deg, Franklin har hatt fine svangerskap - så kan det jo godt hende jeg har arvet det. Finfin oppmuntrende melding den der i grunnen! Hittil har jeg bare en sterk følelse av at det skjuler seg en liten guttepjokk nedi der - nå tror jeg at jeg skal sette meg ned og hypnotisere meg til å bestemme fødedag også:) Tro kan jo flytte fjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal du på UL da, heltklar? Jeg skal den 15/5 og kan nesten ikke vente :))) Har en følelse av at det er en liten jente inni magen, men er ikke like overbvist som sist...da var det ikke noe alternativ. Hadde jordmor sagt noe annet enn gutt på UL hadde jeg garantert protestert.

Hadde et perfekt svangerskap sist, denne gangen er det adskillig tyngre, er sykemeldt nå :( Men jeg trøster meg med at det er en fin årstid og nå perfekt vær til å være hjemme i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen - jeg skal på UL 16.5 og synes det er såååå lenge til...

 

Å, men kos deg bare så masse - det er jo bare så fint vær nå - kan trøste deg med at man (les: jeg) er ikke særlig produktiv selv om man rent fysisk er på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har fått fødeplass på avdeling B, med termin 5 oktober. Bor i 5 etasje uten heis, så skal gå en del opp og ned de trappene på slutten.. ;)

Gleder meg helt sykt mye!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så mange vi er.....det blir gøy å møtes etter fødselen....hehe vaggene i restauranten trillende på babyene våres.....ååågjett om jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på B den 7. oktober. Vet jo aldri når det blir da... Tenker med gru på å skulle gå lenge over terminen...

 

Egentlig burde vi lage navnskilt med nick på, så vi kan kjenne hverandre igjen når vi vagger rundt der inne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...