Gå til innhold

Noen som er blitt gravide med Pergo her???


optimist..

Anbefalte innlegg

Ja nå er ikke jeg gravid(tror jeg)...

Men er på dag 24 i min første pp med dobbel pergo, derfor er jeg selvfølgelig VELDIG spent på om det har klaffa for noen av dere??

Tidlige symptomer og sånn....

Jeg har i kveld EL/mens smerter og lurer på hva dette er??

Positiv EL test på dag 17..

Håper noen er så snille å svare meg:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble gravid etter 3 dobble kurer med pergo.Jeg hadde minst symptom den gangen jeg var gravid:0)Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Ble gravid med nr 1, mnd etter avsluttet enkelkur nr 3. Er nå 8 uker på vei etter klaff ved første dobbel kur i mars. Hadde virkelig ikke trodd det skulle gåså fort. Hadde før kuren vært uten prevensjon i 14 mnd med x antall eggløsningstester.

Jeg merket veldig godt at jeg hadde eggløsning denne gangen her. Hadde skikelige menssmerter da. Merket også egentlig ganske fort på kroppen att det hadde hatt virkning. Merket det på stikkinger neders i magen, ømme bryster og så kom kvalmen egentlig ganske fort.

Lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid på første pergokur (med tvillinger). Symtomene på at jeg var gravid var litt ømme bryster, også var jeg veldig trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar alle sammen:)))

Skrømti,gikk du på enkel eller dobbel kur da?

Jeg har skikkelige menssmerter nå jeg,og jeg skal ha mensen ca 14 mai...Pleier aldri å få smerter såå lenge før..

Før Pergo hadde jeg ikke menssmerter de siste 3 pp..

Da håper jeg dette er et veldig positivt tegn for meg og da...leste at flere hadde hatt skikkelige smerter ca en uke før:))

Hvor tidlig testet dere positivt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...