Gå til innhold

"Flapsemage" som henger over trusekanten....

Anbefalte innlegg

fikk jeg etter forrige fødsel. Var mye løs hud og selvsagt litt overskuddsfett (he-he). Rakk aldri å kvitte meg med den før jeg ble gravid igjen, og nå ser jeg med gru frem til hvordan magen kommer til å se ut denne gangen. Blir den enda verre, tro?

Hva gjør man for å kvitte seg med sånn hengemage? Virker som det er lettere når fettet på en måte setter seg litt jevnere fordelt rundt på sidene og sånn.

Må det bukplastikk til?

Fortsetter under...

først og fremst må en begynne å trene og ha tolmodighet. Er likevel mange som har "flapsemage" som du kaller det uansett hvor mye en trener. Det kommer an på om huden trekker seg sammen igjen. Hviss den ikke gjør det, å du absolutt vil ha tilbake den flate magen, er det bare kirurgi som hjelper. Men ikke ta slike "sorger" på forskudd. Gler oss til å møte gullbarna våres nå;)

Kjenner ei som "stod i planke"(albuer i gulvet,kroppen strakt ut med rette knær, om du skjønner?) litt hver dag etter at hun hadde fått sin andre, og hun fikk en fantastisk flat og flott mage etter litt tid!(nå vet jo ikke jeg om hun hadde særlig anlegg for flapsemage i utg.pkt da men...)

Jeg har vertfall tenkt å prøve å være litt "nazi" med meg selv og bruke et par minuttter på det hver dag, så er det jo håp:-) Men ellers er jeg enig med Goll her,ikke vits i å ta sorgene på forskudd, er jo ikke sikkert det blir værre denne gangen...

Hei!!

Hvis dette ikke forsvinner etter fødsel, kjenner jeg flere som har fått dette fettforkle, som, de kaller det, opperert bort på statens regning.

Hvis du er overvektig ellers åsså kan det hende at du blir bedt om å gå ned noen kg først.

Takk for svar alle sammen. Ikke misforstå meg, jeg er IKKE kroppsfiksert, så jeg går ikke rundt og tenker på hvordan magen blir hele dagen (:

Er ikke overvektig til vanlig, så jeg får nå først se om jeg klarer å trimme den vekk såpass at jeg kan leve godt med det. Har aldri hatt flat mage uansett, jeg. Den ble plutselig bare så veldig forskjellig fra det vanlige.

Men barna mine er selvsagt verdt hvert eneste gram - selv om det ikke går vekk noen gang ((:

Annonse

vet ikke om det har noe å si om man hadde ok magemuskler fra før heller jeg... magen min ble flat etter nr en, hadde spilt håndball i en årrekke før jeg ble gravid og begynte på igjen etterpå... ikke noe problem her, men tror det er veldig individuelt hva som skjer med kroppen.. magen alle er jo forskjellig, men skjønner at det ikke er noe gøy med sånn mage som liksom ikke går bort selv om man trener og trener.... jaja vi får se denne gangen da hvordan magen blir, men håper selvføgleig at det går lik som sist:)

Hei!!

Man behøver ikke være kroppsfiksert for å tenke på dette her, det ser veldig lite delikat ut, og kjempekjedelig og gå å gjemme hele magan hele sommeren, for en har komplekser for hvordan man ser ut.

Se det ann etter fødselen, blir det ikke borte tar du bare kontakt med fastlegen din og får han til å skrive rekvisisjon på opperasjon, da kanskje på grunnlag av "psykiske" lidelser, som mange kan oppleve av dette, for dette er en helt vanlig problemstilling for mange kvinner som har født barn.

Så kos deg med magen nå, for det er alltids en løsning etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...