Gå til innhold

Til dere som kan littt om MA


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en ting. Viss man tidelig i svangerskapet får en MA, vil fosteret ALLTID ligge inni magen, eller hender det at det faller ut sammen med evntuelle blødninger???.

 

Å så lurer jeg på om temperaturen vil fortsette å være høy ved en MA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en MA for 15 mnd siden (har først nå blitt gravid igjen) Da jeg trodde jeg var 14 uker på vei og hadde spottet litt brunlig, ikke direkte blod bare brunt blandet noen uker da for sikkerhetskyld. Fikk da komme på ultralyd, og da hadde fosteret vært dødt i 3 og en halv uke. (de så det på strl i forhold til uke).. Vet ikke noe om temp. Jeg hadde også symptomer en liten stund etter, men de forsvant etterhvert noen jeg ikke tenkte på fordi jeg var første gangs gravid og ikke visste hvordan det skulle være.. Ikke lett..

 

Men heldigvis går det heller greit for de med en blødning enn galt :)

 

Når jeg begynte og spotte var det vel tegn på at kroppen prøvde og støte det ut selv, og det ville kansje blitt en voldsom blødning etterhvert.. men de tok det vekk på sykehuset samme dag..

 

Ønsker deg i hvertfall lykke til!!

Og skal krysse det som krysses kan for deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

jeg hadde MA med SA i uken som gikk.

 

Hos meg hadde fosteret sluttet å leve allerede ved 5-6 uker - så når jeg begynnte å blø i uke 11 og fikk UL så var fosteret borte - hadde bare oppløst seg. Men morkaken og livmora hadde vokst til uke 8-9. De tok ikke utskrapning på meg så jeg håper alt har kommet ut snart. Har nå hatt kraftig blødning med klumper og smerter. Kjente og så noe som var grått og lignet fosterposen da det kom etter noe som lignet en mini rie. Nesten som små fødselssmerter eller kraftige menssmerter da det stod på.

 

skal til legen i morgen igjen

 

temperatur vet jeg lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at du har hatt blødninger, vil jeg tro det er en SA og ikke en MA du har (hvis du mister). I og med at det tar tid (uker) før hcg-nivået er på 0 igjen, kan tempen holde seg høy like lenge. Du kan også oppleve å teste pos. flere uker etter at du har mistet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...