Gå til innhold

kab¤


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Heisann. jeg ser at du har mistet to ganger, da er det noe jeg lurer på om du kan svare på.

 

Du sier du hadde lys rosa utflod. Det jeg da lurerp på er:

1.hvor mange dager varte dette før du mistet?

2.hadde du menssmerter??

3. Hvor mye var det du blødde?? eks, dråper, fylte ett bind osv...

 

Håper du vil svare på dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Selvfølgelig kan jeg svare deg på dette.

 

Første gangen jeg mistet begynte jeg å blø (kraftig blødning, som stoppet) da jeg var 11+0 på vei. Jeg ble sendt på ul og der så de et foster som hadde sluttet å leve et par uker tidligere (MA). Ble lagt inn på sykehuset med det samme for utskrapning. Dette ble gjort i narkose, og gjorde ikke vondt i ettertid, bare følte meg litt øm. Blødde da som en vanlig mens, men litt ujevnt i ca 1 uke. Fikk igjen mensen etter 6 uker.

 

Andre gangen jeg mistet merket jeg at det var lysrosa utflod i truseinnlegget da jeg skule på do. Det var ikke mye, men såpass at jeg så at det var lyserosa da jeg tørket meg. (Dette var på kvelden). Ringte Ahus for å høre om hva jeg skulle gjøre. De sa jeg skulle slappe av og komme inn dagen etter på øyeblikkelig hjelp og ul. Da jeg sto opp morgenen etter blødde jeg ganske mye da jeg var på do. Og på ul så de ingeting. Tok blodprøver for å sammenligne hcg med en prøve jeg hadde tatt tidliger(til sjekk hos lege) for å se om det steg eller sank. da vi fikk svaret om at det hadde sunket var det ikke lenger noen tvil, vi hadde mistet i SA i uke 6. Blødningene ble værre utover dagen og var en skikkelig kraftig mens i noen dager, for så å være lit vekslende. tilsammen blødde jeg vel i litt over 1 uke.

 

Jeg hadde ikke noen smerter noen av gangene jeg mistet.

 

Da har jeg fortalt min erfaring.

 

Noen spesiell grunn til at du lurer på dette? Håper ikke du frykter at du mister. jeg vet så godt hvordan det føles. jeg er gravid nå i 14 uke og er veldig redd for at det skal skje igjen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...