mie84 Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 Bor selv i sørum, venter 1. Og skal vel føde på A hus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulrot Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei mie84! Jeg bor og i Sørum, svatt når jeg såg ditt inlegg er kun 8+5 enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Oy!! jeg er bare 6+5.. Har hatt en Ma før ,men håper alt er vel denne gang.. Hvor i sørum da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulrot Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei igjen, På Sørumsand.. en deg? har du barn fra tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie84 Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2006 Nei venter 1. mann, bor på Lunderåsen hører til frogner.. Vi kommer til og gå til samme jordmor vi da antageligvis! har du barn fra før? Hvor gammel er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå