Gå til innhold

Føler nesten ingenting :-(


Mippen

Anbefalte innlegg

Føler nesten ingenting og tenker mye på om jeg faktisk ikke er gravid.

Har jo testet positivt på 4 tester så de tar vel ikke feil så mange ganger på rad???

Er 1.gangs gravid så det er jo mye jeg lurer på da... :-I

Er noe øm i brystene og i brystvortene, særlig om morgenen.

Er kanskje også litt trettere om dagen enn det jeg var før...

Har heller ikke fått mensen.

 

Vet liksom ikke helt, men tankene flyr innin hodet mitt (når jeg først har blitt gravid så vil jeg gjerne gjøre HVA SOM HELST for at alt skal gå bra).

Er det noen som har noen gode og beroliggende råd til meg???

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er helt sikkert gravid hvis du har testet på 4 tester ;)

Første gangen jeg var gravid haddde jeg heller ingen symptomer før langt utover.

Hvis du er usikker og urolig synes jeg du skal levere en urintest hos legen, så kanskje du blir litt tryggere ;)

Nå skal du tenke positive tanker og ikke bekymre deg......

Dette går veien ;)

 

Varm klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :-)

Var hos fastlegen min på torsdag men da var det noe galt med den ene gravi.testen hun prøvde på urinen min, typisk. Men jeg tror ikke jeg blir helt rolig før jeg har sett/hørt at det er noe inni magen min :-I

skal ringe imorgen for å bestille en UL på Volvat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller nesten ingenting - er 6+4 idag, og det eneste jeg har av symptomer er ømme pupper (det har jeg hatt siden forventet mens-dato), litt oppblåst mage i tillegg til at jeg kanskje er litt trøttere enn normalt.

 

Jeg har to barn fra før, og hadde veldig greie svangerskap med begge to, men innbiller meg at jeg kanskje kjente litt mer da...uansett tror jeg ikke det er noe galt, du er nok gravid når 4 tester har vært positive. Kanskje du bare er en av dem som ikke har noen plager i svangerskapet (som meg)? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...