Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Hei Har lagt ut nye familie og magebilder for de som vil se. (uke 32) Ligger under nicket:-)
julibaby2 Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 flotte bilder. Og om det kan sies så har du litt av en flott gravid kropp. Jeg ser bare feit ut. hehe. 13 kg +++ til nå. og har 8 uker igjen.
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Tusen takk, det var koselig å høre:-) Men jeg har lagt på meg 15 kg, og føler meg som en elefant. Kan se langt etter Fornarina buksene i 26/27" nå ja:-( Så vidt joggebuksene går over rumpa, hehe. Men jeg la på meg 25 kg sist gang, og tok av 28 kg i løpet av 5 mnd, så jeg vet at det går an å få tilbake kroppen sin, og det er jo betryggenede:-) Har du album sider?
julibaby2 Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Ja men det er ikke så mangen bilder der ennå. Står under navnet hilde espetvedt. Sist la jeg på meg 16 kg. Veier til vanlig 57-59 kg og er 160 cm. Så nå ser jeg bare helt rund ut tyter fett overalt. Men håper som sist at ved amming så renner det av. Gikk ned til det normale etter 2-3mnd.
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #5 Skrevet 7. mai 2006 Nyyyydelige bilder da:-) Jeg er ca 170 cm og vekta ligger vanligvis på ca 55 kg:-) Men jeg må si at jeg er fasinert over hvor mye som legger seg på rompe og lår. Får jo gammel buksene mine knapt over knærne hehe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå