MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Heisann, litt dårlig dag i dag. Etter 1 runde med dobbel pergo og 1 pausemåned kom TR igjen. Veldig kjedelig:o( Tenkte bare å høre om det var noen som var i samme situasjon som meg noen gang. Altså hadde EL, men fikk pergo som ekstra dytt, og så ble gravide. Blir så veldig veldig glad for svar! Trenger desperat litt håp. På forhånd tusen Takk. Og lykke til i svangerskapet.
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Ja jeg:0) Måtte ha 3 dobble kurer før det klaffet:0)Lykke til videre!
tassi2venterjente12oktober Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg hadde eggløsning selv. Gikk på 2 enkle pergokurer og ble gravid:)
Skrømti Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Her får du enda en lykkehistorie:Jeg fikk pergo for å få en ekstra dytt på saker og ting, og ble gravid etter første kur!
Gjest Skrevet 8. mai 2006 #5 Skrevet 8. mai 2006 jeg har og el av og til, men ikke hver måned. fikk pergotime for å få fart på ting, og etter trippel kur en måned var jeg gravid. tok to måneder første svangerskap. så dette skal gå fint vet du!! lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå