Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei lillebaby..!

Jeg venter mitt tredje barn og er nå i uke 13,+5. Har hatt endel utflod som har vert gul og har vert plaget med mye stikking i mine 3 svangerskap. Jeg har bare fått beskjed om at det er sener som strekker seg og ev livmora som øver seg til fødselen. Jeg tror også at hormonene gjør hele bekkenet mere mykt i svangerskapet og selv om det ikke er så tungt å bære på fysisk enda så sliter det mere på ryggen likevel.Smerter i hofter og korsrygg kan være fordi du beveger deg mye, blir det mere press nedover kan det være fortidlige rier men da gir det seg ikke når du slapper av. Når det gjelder utfloden så er det ganske vanlig men blir den illeluktende kan det være en soppinfeksjon eller andre ting og da burde du bestille en time hos legen så du kan få riktig diagnose og få riktig behandling for det. Det er spesiellt viktig i svangerskapet. Lykke til, mest sansynlig er det ikke noe å bekymre seg for.

jeg vil bare skrive under på det mammafrosk sier her. Er i uke 22 nå, og har hele veien hatt stikkinger. både i livmoren og skjeden. Min lege sier også at det er helt normalt, så lenge det ikke er konstant uten opphold. har også en del utflod. det kan være sopp, som skal behandles, eller skjedekatarr. prøv en krem eller stikkpille (den milde typen), eller spør legen din. smerter i hofter og korsrygg, er nok mest sannsynlig at bekkenet er blitt mykere. det skal det jo, og skjer hos alle gravide. hvis det blir veldig smertefullt eller plagsomt, er det viktig å ta det rolig, kanskje få en delvis sykemelding fopr å slippe å få smertfefull bekkenløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...