Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 ....kan ikke mer av den sangen. Men kanskje like greit! Det blir litt i hotteste laget for meg om dagen. Altså ikke for å klage, for det er deilig med sol men bare litt sjokk når jeg gikk i varmedress (mitt arbeidsantrekk) for 14 dager siden. Det er alltid en barriere å kle av seg (jeg mener ikke når jeg skal legge meg) men plutselig stille opp i bikini når man har grønnhvite ubarberte bein og slaskerumpe! Og enda synes mannen min jeg er sexy, forstå det den som kan. Tror synet hans må ha svikta. Nei nå skal jeg ta fullt kroppspleie og begynne å jogge trur jeg. Eller kanskje opphold på en spa-klinikk hadde gjort susen. Alle aldre har sin sjarm sies det, hva som er sjarmerende med denna kroppen vet ikke jeg altså. Noen som kjenner seg igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 he he kjenner meg igjen ja. Passe dvask etter vinteren og med cellulitter som vises veldig godt i solen, trasket jeg ut på terassenen igår ikledd bikinioverdel og liten shorts. Her skulle det soles. Jeg elsker sol og orker ikke bry meg med at naboene befinner seg bare noen meter borte. Det er vell litt av sjarmen med å bo i by det, og treffe naboen like dvask og hvit en tidlig dag i mai. Begge passe beklemt over at kroppen ikke har fått så godt stell som den burde, eller at vi rett og slett har blitt noen dager eldre siden sist vi så hverandre slik ...... Er nå lett lyserød etter 2 dager i sola og sitter og kjenner på stikkingen nederst i magen og lurer på om det er egget som fester seg eller om det er en cyste som plager meg. Skjønner ikke hvorfor det skal stikke slik der nede. Det stakk faktisk slik forrige pp også. Jeg blir gal av å gå og vente.... Noen andre som har slike stikkinger nederst i magen mellom el og ikm? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/#findComment-4980362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninni36 Skrevet 7. mai 2006 #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Enig med deg horatio, liker ikke å kle av meg i det hele tatt jeg. Og det kommer selvfølgelig av ALT for mange kilo ekstra :-( Noe jeg selvfølgelig skulle gjort noe med før jeg i det hele tatt tenkte på å bli gravid igjen. Men, så var det denne alderen da, har ikke lyst til å la tiden gå fra meg på et prosjekt jeg kanskje ikke greier allikevel. Nei, en får værra som en en når´n itte vart som en sku, som de synger i sange. Er noe i det der :-) Og så er vi jo så heldige som har disse flotte mennene våre som elsker oss og kroppen vår akkurat som den er. Og der er supert synes nå jeg... Litt kroppspleie og trim er jo ikke så dumt, trenger jo ikke la´n forfalle om den ikke er 22 lenger ;o) Tror jammen jeg skal gjøre det jeg og, starter med fotbehandling tror jeg, for disse sykepleierbena mine er ush..Harde skorper både her og der. Og ut i finværet og gå, nyte våren og den deilige havluften vi har på disse kanter ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/#findComment-4982259 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei horatio =) Nyt at mannen din syns du er sexy du!! Det er ikke alle kvinner forunt å ha en slik mann =) Jeg er heldigvis heldig med mannen min når det gjelder dette jeg også. Han syns jeg er like sexy som jeg var når vi møttes... sier han i alle fall =) Og det er jeg glad for at han gjør, for selv om jeg ikke føler meg like vakker, så får han meg til å like meg selv litt bedre likevel. Tror alle kvinner føler på ett eller annet ved seg selv, som de ikke er fornøyd med... Og vi har vel en tendens til å lete etter de negative tingene! Vi burde være flinkere til å se de positive tingene, og fokusere på disse! Vi er alle noen flotte damer, både med eller uten noen ekstra kilo. Og vi fortjener å få det beste av det vi måtte ønske oss! Som akkurat nå er en liten baby =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/#findComment-4982759 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agne Skrevet 7. mai 2006 #5 Del Skrevet 7. mai 2006 Sol, bare sol... Slik fortsetter sangen, horatio..... Ja, kroppen min, hva ska ljeg si om den ca 20 kg overvektig og leggger fortsatt på meg. Jeg hadde en så stor nedtur etter sa og trøstespiser enda, ser det ut til. det er triste greier det som skjer mht meg og den hersens etinga. Jeg sluttet å røyke for 4,5 år siden og har etter den tiden hatt en stadig stigende vektoppgang. Det er jo sikkert like skadelig å være fet som å røyke. Summen av lastene er konstant. Jeg vet at det er større sjangse for å bli gravid om en går ned i vekt, hvorfor klarer jeg da ikke å slutte med overspisinga? Ja, det sier vel seg selv at jeg ikke føler meg noe sexy. Huff så irriterende å være slik. Misfornøyde kvinner, det er vel heller regelen enn unntaket. Nei nå skal jeg begynne å trimme og spise sunt!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/#findComment-4982981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #6 Del Skrevet 7. mai 2006 Hehehe...må bare le jeg altså. Vi er jo bare så rare allesammen. Godt flere føler kroppslige forandringer som noe litt ubekvemt! Men ia69 jenta, du er en positiv sjel som alltid, og det trenger vi! Men litt humor var det fra min side også da.... Jeg er egentlig fornøyd jeg, men synes nå jeg ser best ut med klær på okke som. Visste ikke at du er sykepleier ninni, det er jeg også, men jeg ødela ryggen i helsevesenet, så mine dager der er talte. Hva spising/ overvekt og sjansene for å bli gravid Agne, så kan jeg bare si at jeg gikk i månder før jeg begynte dette prøveprosjektet og visste så inderlig vel at det var veldig dumt å røyke. Jeg tok meg VOLDSOMT sammen og sluttet. Motivasjonsfaktoren var kun å bli gravid. I mine svarte stunder må jeg si jeg har lyst til å begynne igjen siden jeg ikke har blitt det, men det skal jeg altså ikke. Nå har jo du sluttet å røyke, så da klarer du nok å gå ned i vekt hvis du tror det er det som skal til! Men morsjon er løsningen dere. Jeg er i bevegelse hele dagen, og jeg er temmelig tynn, men jeg eter som en hest! Ellers burde vi kanskje hylle mennene våre som elsker og begjærer oss til tross for kiloer, bilringer, hormonsvingninger,gråtetokter og uønsket hårvekst! Jeg bare fatter ikke at han holder ut noen ganger... Selv om jeg av og til har lyst til å be han ryke og reise så holder jeg bare ut ca en dag uten ham! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4980248-sol-ute-sol-inne-sol-i-hjertet-sol-i-sinnet/#findComment-4983059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå