Gå til innhold

Kan noen "se" på meg??? Plesae....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Burde jeg kansje gi litt mere info?

Gubben er født 13.12.67

har ei jente og en gutt... føler også at jeg har noen evner, men er ikke sikker...jobb-utdannelse? hvordan går det? har fast jobb, men føler ikke at det er helt riktig for meg..

ååhh, jeg hååper jeg får svar....

Ser en graviditet i slutten av aug her med en liten gutt.

Virker som du er gått litt lei ang jobben,og det kan virke som om du vil prøve deg på noe nytt etter neste svangerskapsperm.Det å sette seg på skolebenken igjen kommer til å slite en del tiltider,men du vil komme deg igjennom det.

Når det gjelder evner ser jeg at du føler ting fort,og er veldig var av deg.Du leser mennesker som åpne bøker,og skjønner med en gang hvis noen lyver for deg.Du trenger endel øving for å få kjenne litt på situasjonen.Du virker igrunn litt engstelig og redd for det ukjente,men innerst inne fasinerer det deg veldig.Du er en nyskjerrig person,men du blokkerer deg mye.Du må bare prøve å løse opp engstelsen din,for jeg ser at dette ligger for deg.

TUUUSEN TAKK - Tåfisguri... hva skal jeg si....du slo spikern på hodet!!!! Jeg er virkelig litt redd for det ukjente, men samtidig så fasinerer det meg veldig ja!!! Jeg skal virkelig prøve å bli kvitt denne reddselen...

Svangerskap i slutten av august ja... en liten gutt..det visste jeg egentlig fra før...men fint med en bekreftelse!! Takk igjen- virkelig snillt altså!!

Har du noen gang hatt en uroende følelse om at noen prøver å få kontakt med deg?(uten at du helt skjønner hva som skjer)

Ser litt åndeverden her.Føler at flere prøver å nå kontakt med deg,men de kommer ikke helt gjennom.Tror nok du har evner til å kommunisere med de på den andre siden om du tør å slippe deg løs.

Ser også evner til å finne igjen bortkomne ting.

Finner du fort igjen ting som kommer bort hjemme?

Tror det er mere å hente hos deg også,men du er også ganske blokkert for meg nå.

Annonse

Ja. Jeg føler at noen vil noe med meg...opptil flere, men hva skal jeg si..det er denne reddselen og usikkerheten. Jeg vet ikke hvordan jeg skal "ta imot" hvis du skjønner..

Det med å finne ting som er borte, er jeg ikke sikker på...hvis jeg setter meg ned og slapper helt av så klarer jeg som regel å finne igjen ting som er borte. Men jeg har på en måte bare begrunna det med at når jeg tar meg tid, så kommer jeg på hvor ting kan være. :-)

Jeg har jo lyst til å kommunisere med de på den andre siden, men føler at jeg trenger litt trening i å klare det og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe situasjonen.

Nå de siste dagene særlig så klarer jeg rett og slett ikke å tenke på noe annet. jeg føler at jeg MÅ få mere kunnskap om dette, men vet ikke hvor.

Har du noen forslag kansje?

Spennende at du skriver at det kansje er mer å hente hos meg. Jeg er veldig nysjerrig på hva..

Det at jeg er blokkert for deg- betyr det at jeg ikke er helt "åpen" ?

Sorry at dette blir så langt... men jeg får helt dilla etter å vite mer.

Tusen takk for at du gidder!!!!!!!!!!!

Jeg pleier å gå ofte innom horoskop på startsiden.

Der inne finner du mange linker videre til litt av hvert.

Dette er noe jeg har hatt med meg fra jeg var liten,så jeg vet ikke helt hvordan man tar tak i det når det kommer senere,men vil anbefale å ta en titt innom disse sidene for du kommer garantert til å få deg noen svar der.

Tror nok at det er pga at du er litt redd dette at du blokkerer deg litt for meg,og det kan godt hende at du trenger å modnes litt før du tar steget ut.Håper du finner noen svar derinne,for det har iallefall hjulpet meg mye opp gjennom årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...