Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt om en film som visstnok skal gå på national geografik om fosterets utvikling helt fra befruktelsen til barnet blir født. Er det noen som vet nåe den går neste gang?? Det hadde vært fantastisk å se denne filmen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

programmet "livet i livmoren" går på nathional geographic søndag kl. 20.00. varer to timer tror jeg.. :) skal prøve å få det med meg selv da..

Skrevet

Tror det er den samme filmen som kommer på TV2 søndag 14. mai 21.45. "I mors mage". Vil anbefale den til alle, så den i august på National Geographic da vi var i utlandet, og den er helt utrolig og facinerende!

Selv om en kan mye lærer en mye nytt av å se den...

Skrevet

Hei aggi,

er du sikker? Sist jeg så på dette så så det ut som om det var en feil i programmet til ngc?

Skrevet

så flott at den går på TV2 for oss som ikke har national geographic:)

Skrevet

hei hei,

så bare at det sto i programmet til ngc, men det kan jo selvfølgelig være feil! :) da er det jo isåfall flott at det går på tv2! :)=

Skrevet

Kjempe fint at de sender den på Tv2 ja. :) Gleder meg veeldig til å få sett den. Endeli et vettugt program for gravide på en søndagskveld. :)

Da skal sambo få ta seg av lillegutt hvis han våkner. :) TV`n Er min den kvelden! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...