Gå til innhold

September: PAPPA GRUER SEG VELDIG TROR JEG...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje gjøre ham oppmerksom på at han ikke herved blir lenket fast til heimen og må slutte å leve livet sitt? Det virker ofte som om det er det menn er mest redd for. Unge = lenke...Og,pleier ikke det der å komme seg litt ettersom magen vokser og han får kjenne liv også?

Min gruet seg veldig for noen år siden, ble litt mer klar nå når vi ble gravid,- og gleder seg mer og mer for hver dag som går. Nå overgår han nesten meg. Men bare nesten :) Det gikk seg ihvertfall til med ham...

Lykke til :)

Pappan til min baby gleder seg veldig masse...han venter spent på at babyen skal begynne å sparke og etter at vi var på ultralyd gledet han seg nok enda mer tror jeg:) jeg tror at det er viktig at de føler at du trenger han...at han også kan ha noe å bidra med...Kanskje det enda ikke har gått opp for han?! de får et større ansvar når babyen først kommer og da legger nok alle pappar til side alt annet...fortell han at livet stopper ikke selv om han blir pappa...Tvert imot:)

Lykke til videre!!!

han som jeg er foloved sammen med og venter barn med, gruet seg veldig di første måndene, han ville liksom ikke noen ting, og valget ble utrolig vanskelig. skal vi beholde det eller ikke. heldig vis beholdt vi det. jeg går nå i 22 uke magen vokser og det er sprudlende liv inni der. nå går ikke tiden fort nokk for han kommede pappaen. han gleder seg og får ikke koset nokk med magen. trur nok alle kommende pappaer gruer seg i starten hvor alt er nytt og tanken på å ta ansvar på en litte barn. ta han med påultralyd og alt mulig. når han får se hva som er inni magen din og han vet at han har vært med på å skapt noe så fantastisk gleder han seg nokk litt mer for hver dag som går.

lykke til.

kommer sikkert verdens mest perfekte barn til verden. hehe

god sommer

Jeg tror mye kommer av seg selv når magen blir større. Vi har jo levd med gravid-følelsen veldig lenge nå, og tar allerede masse hensyn til den lille babyen. Det er ikke så lett for de stakkars pappaene å få et realistisk forhold til hva som foregår.

I første svangerskap tok gleden og forventningen seg betraktelig opp ettersom sparkingen ble lettere å kjenne også for ham. Mot slutten kunne han jo til og med dytte litt i magen og få svar tilbake!

Hvis du vil gi ham en liten kickstart, kan du kanskje si til ham i morgen ved frokostbordet at "Jeg drømte at vi fikk baby i natt. Den lignet på deg!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...