jente80_ Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 Dattern vår på 8 mnd har alltid vært ganske lett å legge på dagtid. Har alltid pleid å sove ute i vogna så lenge været tillater det. Nå i en ukes tid har hun begynt å snu seg rundt i vogna og illskriker. Hun er kjempe trøtt, men finner liksom ikke roen fordi hun bare turner.... Noen andre i samme situasjon eller neoen med gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille** Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 Hehe, det er akkurat som jeg skulle ha skrevet dette selv! Sa det faktisk til mannen min i dag, at hun er blitt sååå vanskelig å legge på dagen i vogna nå. Tror det kan ha sammenheng med at vi har slutta med voksien og begynte med dyne eller teppe, det er lettere å turne nå rett og slett! Gode råd har jeg altså ikke, men at det er flere som har det sånn er kanskje en bitteliten trøst?! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 8. mai 2006 #3 Del Skrevet 8. mai 2006 Vi har gått over til sportsvogn-delen og må bruke selen når han skal sove ellers er det turning her også!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente80_ Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 8. mai 2006 he he.. Er jo litt godt å høre at vi er flere i samme situsjon.. Merkelig altså.Blir jo så desperat for vil jo ikke gi hun noen fæle vaner....I dag sovnet hun faktisk ganske greit...er spent på morgen dagen. Tvi tvi til alle dere andre med noen kommende sirkus artister av noen barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mylittlecat Skrevet 8. mai 2006 #5 Del Skrevet 8. mai 2006 Ingen gode råd dessverre, men hos oss er det motsatt. Nå siste uka er ho blitt kjempelett å legge i vogna ute, (endelig!) Tror nok det går i perioder det der med soving, virker sånn her iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå