Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den vekta går så jæ.... fort oppover..Vet ikke hva jeg skal gjøre,blir så fortvila. Spiser mer enn vanlig,men spiser jo sundt. Har gått opp hele 11 kg og er 25 uker..Føler meg enorm. Er 174 og veier nå 84!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene :-) Spiser ikke akkorat sundt da, men det har jeg aldri gjort :-) Prøver på litt mer frukt nå da, men er ikke så veldig glad i det! Har gått opp 8 kg og går i uke 24! Men, men :-)

Skrevet

Hei vi er flere i samme båt.... var hos legen nå og har hele tiden ligget på 72-73 kilo de første månedene, er nå i uke 26 og vekta viste plutselig 80,9kg(1,76 høy) ! har altså til nå lagt på meg 11-12 kilo !Det er veldig kjedelig, forige gang ble det ikke så synlig, da fødte jeg nemlig i begynnelsen av mai, men nå går jeg jo sommeren i møte, var så varmt i dag, men hadde ingenting som passet, bikini var for liten, stor shorts med strikk strammet som bare det! Noen tips for bra butikker som ikke er så dyre, føler at jeg må kompensere med noen litt "stiligere" klær, man føler seg jo ikke bedre av å gå rundt i fæle joggebukser og t-shorter i størrelse XL.

vel vi får trøste oss med at det er midlertidlig, hadde en venninne som la på seg 30 kg! hun er like tynn og smekker nå som hun var før graviditeten.

Skrevet

Samme her...Har lagt på meg ca 10 jeg og er 24+3 .Føler meg ikke akkrat fin. Ikke noe sommerklær som passer jeg heller. Ikke det som var stort før engang. Skal shope litt til helga...Jeg ble overraset over utvalget på lindex i Karl Johan(Oslo) Fine topper. Ellers har de capribukser og linbukser på vero moda som funker på gravide mager... Måtte bare ha str 42 istedet for 38-40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...