Gå til innhold

Noen som har blitt gravide med spiral eller kjenner noen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan det går dersom man blir gravid med spiral? Tar fosteret skade av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner noen som ble det ja.... Hun hadde dessuten akkurat kommet ut fra sykehuset for behandling av anorexi og fått opp vekten fra 37 til 60 kg. Så ble hun da gravid direkte, med spiral og alt. Hun var kjempenervøs at ungen skulle ha et øye og 3 armer og sånn men ut kom et nydelig gutt med masse rødt hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjenner også ei som ble gravid med spiral.

 

de fjernet ikke spiralen

 

fødte et friskt barn

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som ble gravid med spiral. Hun mistet dessverre. Men jeg vet ikke om det var pga spiralen eller ikke da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om en i familien. Det ble exu (svangerskap utenfor livmoren), stod om livet. Men det er flere år siden, jeg tror nyere spiraler har bedre design for å unngå nettopp dette. Likevel - det var skummelt å oppleve, og jeg pleier å si til (nære) venninner som får satt inn spiral at de bør oppsøke lege raskt om de blør litt hver dag i en lengre periode. Jeg er ikke negativ til spiral pga dette - men man bør følge med på kroppen sin, også med spiral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan gå bra :) Det er jeg et levende eksempel på :) Ble født samtidig med en spiral jeg, for 25 år siden :) Kan ikke se å ha tatt skade av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei venninne av meg ble gravid med spiralen, og dattera er snart 5 år, helt frisk og flott jente! :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...