Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har en Simo Duo. Og gleder emg til å ta i bruk sportsvogn delen. Men når skal jeg begynne å bruke den? Må de greie sitte selv? Eller er det greit når de er 5-6 eller 7 måneder? Hvilken tanker har dere om det? Skal jaggu spørre HS jeg når vi skal på 5.nnd kontroll 18 mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisergutt 05 Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 Vu har ikke begynt med sportsdelen enda, men hører det er mange som har gjort det. Vi tenkte å begynne med det på 17 mai, han er 5 mnd den dagen nemlig. Men det er søren ikke lett å vite, for det er vel ingen fasit på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Åh, så lurt til 17 mai da. Det blir sikkert stas for han å sitte i sportsvogna og se på alt som skjer på den dagen... lyden og alle fargene og all bevegelsen....Hærlig. Kanskje jeg skal tenke på 17 mai jeg også........hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keisergutt 05 Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Ja det var det vi tenkte på liksom. Er jo litt greiere oxo fordi han er blitt så fæl til å prøve å reise seg opp fra bagen. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 7. mai 2006 #5 Del Skrevet 7. mai 2006 Vi brukte den i påsken, men kun i ligge stilling og pga av den tok så liten plass i bilen.... Skal ha den med i helgen da vi skal i konfirmasjon, han blir jo snart 5 mnd Storesøsteren brukte den når hun var litt over 5 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 7. mai 2006 #6 Del Skrevet 7. mai 2006 Er vel bare å begynne å bruke den når du vil Men de skal jo ikke sitte før de klarer å sette seg opp selv, og det er jo veldig individuelt. Men å liggesitte litt i vognen må jo være OK vel? 17.mai i år blir det bæresele her i gården. Å drasse med vogn er styr! Gleder meg til å bruke min nye Ergo-sele Lykke til med 5 mnd. kontroll 18.mai.. Skal den dagen vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 9. mai 2006 #7 Del Skrevet 9. mai 2006 vi byttet om til sportsdel i går (oth-urban jungel), og guttungen var like fornøyd han(nærmer seg 5mnd)! det jeg er litt usikker på er om jeg skal beholde skinn under han eller?? hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2006 #8 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei Willow. Er det lammeskinn du mener? I så fall spurte jeg litt om dete når vi kjøpte lammeskinnet. Og mannen i butikken sa at lammeskinnet burde man egentlig ta med til syden.... Ja, han mente det var så effektivt til å holde barnet svalt p varme dager og varm på kjølige dager at det skulle brukes året rundt. Dermed så skal jeg ha det i sportsvogna jeg. Jeg vet jo ikke da, men dette er iallefall det han sa. Og jeg tok mot til meg og bytta om til sportsvogndelen i går. Så i skrivende stund ligger snuppa ute på tesassen i skyhhen, i bare body oppå lammeskinnet i sportsvogna og sover...med ett svalt helseteppe over bare.......... Vi har vert ett par trilleturer og hun liker iallefall sportsvogndelen heilt klart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 9. mai 2006 #9 Del Skrevet 9. mai 2006 hei marekatta! jo, det var lammeskinnet jeg tenkte på. trodde nemlig jeg hadde hørt noe av det samme som deg, men var litt usikker. så nå tenker jeg at vi skal få lammeskinnet på plass vi også-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå