Gå til innhold

Uff, gruer meg sånn...

Anbefalte innlegg

Jeg trodde aldri jeg skulle grue meg så mye til en gravidtest som jeg gjør nå... Har allerede tatt en neg. test for 9 dager siden og har hatt mange tegn på graviditet og i går og dag har puppene også kommet igang, blitt veldig ømme... Magen begynte som støl og har nå bare sånne mens-murringer, det har jeg hatt en uke. Og det er 19 dager siden El (denne datoen er jeg veldig sikker på)

Men,, selv jeg har en følelse av at jeg er gravid, så er jeg så redd jeg skal få neg test-svar igjen og da vet jeg at jeg kommer til å bli lei meg!!!!

uf, så vanskelig dette skulle være....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4979578-uff-gruer-meg-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar!!

Nei, jeg har ikke mens, men nå i kveld har jeg fått noe brunaktig slim og bitte litt lyst blod. Men ikke noe som ligner på mens. Nå skjønner jeg ingenting.

Det var bare litt den ene gange jeg var på do tidligere, nå er det ingenting igjen...

Venter noen dager til med en evnt CB test, for å se om det er noe mer mens på gang.

*vente, vente, vente*

Annonse

en liten oppdatering fra hovedinnlegger... I dag er formen slik:

veldig kvalm (ikke spist noe dårlig mat) Og det eneste jeg får i meg er knekkebrød.

fikk en form for mens i dag morges, ligner ikke noe jeg har hatt tidligere. Har fremdeles litt øm mage. Litt rare menssmerter, bare stikkinger.

Men det er jo rart at mensen kommer på dag 21 fra EL.... Eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...