Gå til innhold

Skal jeg holde kjeft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har vært så fraværende i det siste.. Bare mumler når vi snakker, og om han svarer sier han bare ja eller nei. Nå viser det seg at han har ringt sin X, som han ikke har snakket med på 2 år. Hun bor i Italia, og.. han må virkelig ville ønske å snakke med henne ikke sant? Vi har bare vært sammen i 2 år, og jeg er veldig trist.. Vet ikke helt hva jeg skal tenke. Hvorfor nå likssom? Bør jeg si noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham. Dette høres egentlig ikke så bra ut, men man vet aldri hva som skjuler seg bak en handling. Lykke til!

Skrevet

Hei hei!

aldri godt å føle på slike følelser.. jeg ville funnet en litt sart måte og tatt det opp med han på.. husk det er hormoner i både han og deg akkuart nå..

hvis dere skal leve sammen må man snakke sammen.. hopp i det du .. det er jo ikke altid ting er så ille som vi tror? Det vil sikkert føles lettere for deg å få sagt til han hva du føler om ikke annet..

det er jo "bare" å si som det er .. At.. du .. jeg bare lurer.. på en ting.. ;)

Håper dere finner ut av det ;)

Stoor klem ;)

Skrevet

Ville tatt det opp med han pronto!! Jeg synes x'er er noe som hører fortiden til og med mindre man har barn sammen så kutter man kontakt!! Det mener jeg. Jeg har null kontakt med mine x'er og mannen min må velge mellom meg og kontakt med sine!! That's it, take it or leave it!! Og han hadde null problemer med det, for det er en grunn til at man ikke er sammen lenger!!

Så hadde det vært meg så hadde han fått et ultimatum!!

Skrevet

Jeg hadde pratet med ham.Spurt ham hvorfor han er så fraværende og hvorfor han nå føler trang til å snakke med eksen sin igjen.Komunikasjon er veldig viktig for at en skal ha det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...