Gå til innhold

Oktober: Vite kjønn på UL

Anbefalte innlegg

Venter nummer 2 i slutten av oktober og skal på UL 24mai. JEg vil IKKE vite kjønn denne gangen, mens min mann vil absolutt vite det. (Om det går an å se selvfølgelig) What to do?? Vil ha spenningen lengre denne gangen, er ikke så "utålmodig" som sist, da var alt kjøpt inn og navnet bestemt lenge før fødsel. Er ikke så gøy å handle inn bare hvite/nøytrale klær og utstyr, så pengesparing blir det nok og, he-he, flere som ikke vil vite kjønn?? Argumenter jeg kan gi til min mann...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4979461-oktober-vite-kj%C3%B8nn-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan si til han at man ikke skal åpne julegavene før julaften... Det hadde en lege sagt til en venninne av meg da de var på UL og spurte om å få vite kjønnet... Han nektet rett og slett å se etter hva det var. Men det er det eneste tilfellet jeg har hørt om som har nektet...

Jeg har også vært bestemt på at jeg ikke vil vite kjønn.. men nå vil jeg.. tror man får et "bedre forhold" til baby i magen da.. og overraskelse blir det uansett, man vet jo ikke åssen ungen ser ut.. og når den kommer ut så spiller det liksom ingen rolle om det er gutt eller jente..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...