Gå til innhold

piercing i brystvorta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har selv hatt det og min er også større og hardere enn den andre. + at hvis jeg klemmer på den kommer det ut noe hvit (ikke flytende)

Jeg har snakket en del med jm om dette og hun sier at det ikke skal være noe problem, men jeg kommer nok til å mase mer om det til henne. Venter tvillinger og har kjempe lyst til å amme begge to samtidig.

Du kan jo høre med jm du også og høre hva hun sier, kanskje hun sier noe annet og da er det greit å få vite det..

Piercet begge brystvortene for ca 17 år siden. Under amming lakk den ene litt mer enn den andre pga at melken rant ut av piercinghullene. Fikk soppinfeksjon pga fuktigheten, men brukte slike kopper som samler opp overskuddsmelken for å holde brystvorten tørr (hadde ullinnlegg utenpå så de ikke syntes). Sopp kan du få uansett, men vær litt ekstra obs hvis du lekker mye!

Heisan

Jeg tok ut pircingene mine i forrige svangerskap, 6 år siden, men fikk

ikke så mye melk som med mitt 1 barn

Godt å se at noen har fått det til, da klarer sikkert jeg det denne gangen, jeg vil, jeg vil!!

Spørsmål:

Kommer det " gørr" ut av hullene deres ennå?

Har ikke hatt ringer der på 6 år, men vist jeg klemmer kommer det noe hvitt ut.. lukter ille også..

Annonse

Jeg hadde også piercing, tok den ut da jeg fant ut at jeg var gravid. Har snakket med jordmor om dette og hun sa at det gikk helt fint å amme, hun hadde aldri hørt om noen som det hadde vært "tett" hos. Eneste som kunne være et problem var at det kanskje kom til å sive melk ut av det. Kommer sånn hvitt ut av mitt hull også, men det lukter ikke....

Har ikke hatt noe ring i de siste 10 årene, og har også dette hvite. Tror det er en herlig blanding talg, såperester og hudavfall innestengt i disse hullene. Lukter fælt. Ammet i 11 mnd, og fullammet i 4,5 mnd, så her var det nok melk, ja.

Det går nok bra denne gangen skal du se! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...