Gå til innhold

Brunt, mørkerødt, rødt, rosa, gult, hvittt....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er fargen på utfloden\småblødningen jeg har hatt i den siste uka. Det er ikke mye men litt hver dag. Blir snart gal. Har vært på tidlig ul, men det var for tidlig å se hjertet, ellers så alt greit ut. Fosteret var 5 mm, og ca 4 uker gammelt. Er det normalt og ikke se noe hjerteaktivitet da?

Noen som vet hva dette kan være symptomer på, eller har hatt lignende.Tenker jo selvfølgelig det værste. Er dritt lei av å gå å være engstelig hele tida...

Håper noen kan svare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har hatt noen graviditets tester som har herja med meg. noen er positiv,andre negativ. har den siste uka tenkt mye på om jeg er gravid. har veldig uregelmessig mens,men den sku ha vært her for lenge siden. i dag kom det svart-brun utflod. ikke så mye. lurer på hve det er. jeg pleier ikke å ha dette i forkant av mensen heller. tror 4 uker er for tidlig til å se hjertet. hva sa de på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa bare at alt så bra ut på ul, og når jeg spurte om hjerte sa de at det var for tidlig å se noe..Hadde også bare utflod når jeg skulle hatt mensen, og det er ikke vanlig hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Opplevde det samme idag, blødde littegrann og ble kjempestressa og dro til legekontoret. Men der kunne de ikke si noenting egentlig. Fikk ikke UL heller. Men med så liten blødning trodde legen alt gikk bra. Veldig vanlig med småblødninger de tre første mnd i følge legen, uten at det nødvendigvis trengte gå galt. Så da er det bare å vente da og se...men jeg har det litt på samme vis. Engstelig. Jeg har termin 26.des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...