Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på plantasjen i stad og kjøpte blomster og jord til blomsterkssene.

Har vaska kassene, planta blomstene og bært de ut på verandaen HELT alene...!

Saken er den at jeg er så hysterisk redd for meitemarker at jeg ikke engang har klart og drive med blomstejord.Hehehe høres litt sprøtt ut ja. Måtte stå å pirke i jorda med en pinne da så det tok litt tid :)

Men i dag klarte jeg det, riktignok med en del hyl og skrik, MEN jeg klarte det!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4978766-er-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5-stolt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!!! kan hende det åpner seg en ny verden for deg nå da! jeg elsker å ordne med blomster og slikt og har plantet myyye nå før den lille kommer. Har fått lov av gubben å bruke litt ekstra på blomster også slik at jeg har noen som blomstrer nå og noen som kommer litt senere i sommer. Etter den lille kommer er det ikke så gøy å rote i molden for da må jeg vaske meg så ofte og grundig før jeg kan stelle han. (føler jeg blir skitten selv om jeg bruker hansker)

Men det er gøy med blomster, blir koselig for deg å kunne sitte å se på når du sitter å ammer!

Jeg har 2 dager igjen til termin!!!

He, he - hvorfor ble det hyl og skrik da? Fant du noen meitemarker, eller hallusinerte du?

Jeg er ikke sånn blomtermenneske, men jeg har også fått satt noen stemorsblomter i et par kasser ved inngangsdøra. Synes jeg var flink da, jeg. Blir nok ikke så mye mer i år. Vi bygger veranda og må gjøre om hele hagen på baksiden *sukk*. Får bli neste sommer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...