Gå til innhold

Er magen din ødelagt etter ks ?

Anbefalte innlegg

Er magen din ødelagt etter ks ?

Ved ks må de jo skjære over noen nerver. mitt spm er følgende:

vil man se like fin ut etterpå ? jeg har flat mage og er veldig opptatt av trening. kutter de over magemusklene mine ? hvordan er magen etterpå ? kan man trene den så den ser like fin ut som før ?

vet jo at en vaginal fødsel også kan gjøre slik at magen ikke ser ut som før, alene pga graviditeten.

det jeg mener er om magen blir ødelagt v ks ? at man mister fasong, eller at man får en pølse hengende der fordi nervene er kuttet over ? noen som vet ?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4978715-er-magen-din-%C3%B8delagt-etter-ks/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hå!

Jeg tok KS for snart to år siden, og det er ingen som kan se noen "skavanker" på min mage! Snittet ligger så lavt at det vokser hår på oppsiden av snittet, så strengt tatt berører det ikke magen min i det hele tatt! Det tok litt tid før magemusklene fungerte som de skulle igjen, jeg var veldig forsiktig med trening det første halve året. Men det skal gå helt fint etter 6 uker. Jeg hadde lav blodprosent lenge, så det var derfor jeg tok det med ro. Min mage ble iallefall flat (og vel å det!) igjen. Så du må bare prøve å ta det med ro!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...