Gjest Skrevet 7. mai 2006 #1 Skrevet 7. mai 2006 Såg dere babyen??? Og så lurer jeg på om dere kunne se hjertet? Viss dere har Ul bilde så hadde det vert kjekkt å fått sett de. Skal en gang denne uken pga blødninger, er da ca 6uker på vei.
Winterlady Skrevet 7. mai 2006 #2 Skrevet 7. mai 2006 Var da jeg var 7+4. Så da en prikk/klump på 14 mm, og tegnet på at det måtte være et hjerte som slo var måten prikken pulserte på- noe bare legen ikke jeg klarte å se. Du ser ikke noe reellt foster så tidlig, bare eventuelle anlegg til det som skal bli det med tilhørende plommesekk.
Nicita73 Skrevet 7. mai 2006 #3 Skrevet 7. mai 2006 Jeg var 5+4 når jeg hadde min første ultralyd, så godt babyen og det lille hjerte, fikk til og med med meg bilde hjem. Men jeg tror jeg var veldig heldig, er visst ikke så lett å se noe så tidlig.
nenya Skrevet 7. mai 2006 #4 Skrevet 7. mai 2006 Hei! Jeg var på ul når jeg var 6 uker. Da så vi en liten bønne på 4 mm og et bankende hjerte.
m vestfold Skrevet 7. mai 2006 #7 Skrevet 7. mai 2006 Jeg var på ul i uke 7 og det var utrolig å se den lille skapningen, som forøvrig lignet på en liten fisk (he, he) og det lille hjerte som dunket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå