Gå til innhold

Bør vi forvente et evt tredje barn med samme kjønn som de andre?

Anbefalte innlegg

Vi har nå to herlige guttebasser jeg ikke ville vært foruten, men må innrømme at det hadde vært en ekstra bonus med ei jente dersom vi prøver på flere. Men det viktigste, som overgår alt, er selvfølgelig at barnet er friskt.

Er det 50/50 neste gang? Hva kan vi gjøre for å prøve å "lage" ei jente?

Hadde vært veldig gøy....:)

Fortsetter under...

Joda. Det er visst 70% sjangse for at det blir samme kjønn....har jeg lest. Er det ikke sånn at guttespermen er mindre levedyktige utenom eggløsningen...mens de venter på egg. Det er vel ikke så mye å gjøre, Ha mye sex tett før eggløsning kanskje=

Hei var på 3d ultralyd for 2 uker siden. Å vi ville vite kjønnet. Da sa fødselspesialisten før jeg la meg på benken, at hadde vi to av samme kjønn og pappaen var den samme så var det 80 % sjangse på at neste barn også var samme kjønn..

Og jammen fikk han rett. Ul viste helt tydelig ei lita jente til.. Så nå kommer 3 prinsesse snart ;)

Sjekk hårfeste til yngste gutten din.. Er det spist skal det vist komme jente neste gang, hvis det er rett kommer det en gutt... (gammelt kjerringråd). Stemmer på mine ;)

Men men du får nok bare vente til ungen er laga og eventuelt fødsel eller ul avslører kjønnet. Blir spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...