Gå til innhold

Sover barna deres inne i senga eller ute i vogna på dagtid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kommer an på :) Om hun får pupp før frokostduppen kan jeg som oftest bare legge henne nd i senga si inne. Skal hun ikke ha mat blir det vogna, med en tur rundt kvartalet først!

"Langduppen" senere på dagen er i vogna mens jeg triller, og så tar hun en liten ettermiddagsstrekk sammen med meg på sofaen i 16-tida...(hun er snart 4 mnd)

Hun sovner så snart vi er ute på tur med vogna, men når vi er inne på butikker så liker hu og få "sitte" i vogna og se litt rundt seg...

Kan ikke ha henne ståendes ute når hun sover pga hvem som helst kan stikke av med vogna her da...

Annonse

Sover litt ute og litt inne på dagtid. Men pausene inne blir veldig korte, så vi prøver å ha han lengst mulig ute. Men sover aldri i senga på dagtid da. Sover i vogn ute og vogn eller vippestol inne.

Jeg skiller på soving på dag og natt. Senga er bare for natta, da er det mørkt og stille. På dagen kan han ligge i vogna enten det er inne eller ute, da er det lys, lyd osv. Har fått til gode soverutiner, spesielt på natta, veldig happy for det. Tassen er 11 uker.

Har sovet ute i vogna si siden han var 10 dager gammel og vil fortsette med det da han får så mye frisk luft og sover så godt der. Langdupp på 3-4 timer hver dag. Hvis jeg skulle ha lagt han inne så sover han maks 10 min før han våkner på dagtid... ;) Hender at han tar en 20 min i vippestolen sin el i vogna inne, men ingen fast rutine på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...