Gå til innhold

April: For en frekkhet!

♥Toni & baby girl♥

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en sms av tanta mi. Hun lurte på om en av naboene hennes kan få sommertøyet til antonio, for de hadde ikke noe og tanta mi har bare rosa! Haloo, går det ann å være så frekk? Jeg måtte da kjøpe selv, hvorfor skal jeg gi bort klærne vi har til noen jeg ikke vet hvem er en gang?!? Og dessuten skal vi jo ha flere barn, da er det jo greit å spare det vi har..

Huff, måtte ut med frustrasjon! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry... men syns ikke det var så veeldig frekt.. Det er ikke alle som står så bra økonomisk, og da er det å bytte/låne/få klær og diverse en veldig bra ordning... Men jeg skjønner du ikke vil gi bort klærne til noen fremmede og i hvertfall ikke hvis du skal ha flere barn.... :) men det var vel bare et enkelt spørsmål...? ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte hun om hun kunne FÅ det? Den var vel kanskje en smule drøy ja! Jeg hadde ikke latt hun få det. Kanskje muligens jeg hadde latt henne låne det. Men tror ikke det i og med at hun ikke er en beskjent en gang. Da ville jeg heller lånt de vekk de noen jeg kjenner. Er jo kjekt at andre kan ha nytte av babyklærne som er så lite brukt. Men du må jo få de tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var kanskje litt kvass i måten jeg skrev på. Men disse menneskene som skulle få klærne til Antonio, de bor et sted hvor det ikke er så altfor billig å bo. De har nok med penger hvertfall.

Jeg hadde ikke hatt nooe problem med å gi bort klær til familie eller til mennesker som virkelig trenger det. Men tanta mi er veldig frekk fra før, så det kom nok mest fra henne.

Ble sjokkert over sms, det var vel grunnen til at jeg la det inn her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...

Var jo litt frekt når de har penger fra før da.. visste ikke at tante de var frekk fra før... :) var litt gretten i går... (enda mer gretten i dag da.. hehe ;-p )

men men! no hard feelings....? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei selvfølgelig ikke! Var nok litt gretten selv:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...