Gå til innhold

Juni: redningsvest??

Gjest

Anbefalte innlegg

vi har tenkt å kjøpe redningsvest nå i sommer for foreldrene til både meg og mannen min har hytte ved vann. Men så er det da hvilken man bør kjøpe?? jeg har titta litt på tester av vester, men har hørt at den som kom best ut i test er vond for barnet å ha på, noen med gode tips på dette området??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

på babysvømming har vi testet ut vesten til Mathias..den funket, men 8 av 10 redn.vester fungerer ikke. Det er da veldig individuelt hvilket merke som er best for barnet...man må prøve det ut, og man skal kunne levere dem tilbake hvis de ikke fungerer slik de skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Helly Hansen Kid Safe til Pernille, men vi har ikke testet den ut ennå annet enn 30 sek i stua. Håper vi får båten på vannet til helgen, da skal vi teste den.

Best i test betyr i redningsvest sammenheng at den er sikrest. Jeg tror at det blir en vanesak for barnet å ha på seg vesten (håper i alle fall det!). Faren til Pernille nekta å bade uten redningsvest i ganske mange år da han var liten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed på babysvömmingen at den testen som kom best ut i egen testing på levende babyer ( instruktörens egne barn, som er vant til vann) ikke på dokker var Helly Hansen. Når de tester redningsvester på laboratorie bruker de dokker og da ligger de som en pinne i vann mens når en levende baby faller i vann vil armer og bein falle ner og da blir babyen bli tyngre. Da er det viktig at redningsvesten klarer å snu en så tung baby. Helly Hansen var en av de få som klarte testen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 av 10 redn.vester fungerer ikke. Det er veldig individuelt hvilket merke som er best for barnet...man må prøve det ut, og man skal kunne levere dem tilbake hvis de ikke fungerer slik de skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...