Gå til innhold

Juni: Høygravid snart??? hvor mange dager har dere igjen???


langevipper

Anbefalte innlegg

Hei,

 

bare lurte på om det er mange andre her som går å gleder seg til å kalle seg høygravid, det er jo ikke lenge igjen til hele juni klubben er høygravid og klar til å føde. Det er rart å tenke på hvor lenge vi har vært her å chattet og hjulpet hverandre med spørsmål vi har trengt svar på.

 

Jeg håper det blir mer aktivt her inne nå som vi virkelig begynner å nærme oss fødselen...

 

Jeg både gruer og gleder meg, hva med dere andre????

 

Hvilke tanker har dere om tiden som kommer???

 

Jeg er forresten høygravid fra neste søndag, tror jeg da...om jeg har klart å telle riktig da...hehe. Det går litt rundt for meg, så jeg får se hvor mange dager bim mener jeg har igjen neste søndag for å se om det er da jeg regnes for å være høygravid.

 

Jeg ønsker dere alle lykke til med tiden som kommer, jeg gleder meg sånn til juni og håper mai går fort unna.

 

fødsel støv??? hvor får man fatt i det...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Ja jeg er høygravid om 4 dager. Har termin 20 juni.

Håper også på mer aktivitet her inne på juniklubben, greit å holde sammen å følge med hverandre i tiden som kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ja, kan vel snart kalle meg høygravid jeg også!

Har termin 26. juni...så i dag er det akkurat 50 dager igjen til termin. Juhuuu.....

Gleder meg til å få det overstått, men har litt nerver også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 dager igjen....hehe

 

der fikk du meg til å huske tilbake til hvor glad og overlykkelig jeg var da det var 100 dager igjen...når har jeg vel 47 igjen....hvor blir ukene av????....hihi

 

Så med andre ord, tiden har ikke stått i ro de siste 50 dagene, og regner med at de neste 50 sikkert kommer til å gå fort de også. spesielt om man har nok å fylle dagene med.

 

lykke til med de siste 50 dagene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 dager igjen , tror jeg ..

Jordmor klarte ikke svare meg hun , da jeg spurte NÅR man kan kalle seg høygravid.. Så , hva er deres definisjon? når går grensen mellom gravid og høygravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 dager igjen i dag...ojojoj...dette går rette veien =)

Gruegleder meg jeg. Gruer til fødselen, men gleder meg til øyeblikket da jeg får babyen opp på magen og skal hilse på for første gang. Kan nesten ikke vente med å se mitt lille gull inn i øynene og bare nyte synet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 dager igjen her, og høygravid i morgen. Har hatt nedtelling til 40 dager lenge nå. Neste milepæl blir 1. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) har termin 22 juni sa da har jeg vel bare 5 dager igjen til jeg kan kalle meg hoygravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Har termin 20.juni,så da har jeg vel 3 dger igjen til jeg kan kalles høygravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:o) 49 dager igjen idag, så da er det vel 9 dager til jeg er HØYGRAVID!!!!. Wææææ:) Nå næmer det seg skikkelig her assa!!! Gleder meg så utrolig mye. Går å kikker på vogna og klærne hver dag, folk må tro jeg er gal hehe!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 dagar igjen til termin, så jeg er vel høygravid nå. Gleder meg til tiden nå fremover.

Lykke til alle andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI i dag er det 40 dager igjen til termin 17 juni..... så nå kan jeg nok regnes som høygravid. Teller virkelig dagene og gleder med masse til den lille kommer. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 30 dager igjen så jeg kan vel kalle meg høygravid. Og det føles slik i aller høyeste grad. Gleder meg til det er overstått nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høygravid og har nå 35 dager igjen... lengter virkelig etter å få hilse på den lille jenta i magen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har 31 dager igjen og er høygravid, noe jeg har følt at jeg har vært lenge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! 39 dager igjen! Har startet nedtellingen! Føler meg som en strandet hval i sommervarmen! Nå gleder jeg meg veldig til jenta kommer, forhåpentlig vis før termin:-)

Hun liker forøvrig i likhet med sin mor sommer og sol, for det er masse liv i magen når jeg sitter ute i finværet!!!

 

Smil:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 24 juni, så jeg er vel også snart høygravid....Her 46 dager igjen....Her går det unna :) Gleder meg til nurket kommer....Lykke til til dere alle!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 24 juni so då he ej igjen 46 daga.gler mej masse til ongen kjeme ut.kjedeli å ikkje få gjer so mykje i hagen.tok jordbæråkeren i dag og det var tongt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katti e man høygravid?e det et bestemt tidspunkt for det også??

 

har termin om 6 uker.. samme dato som deg..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Kroneis:-)

 

Man regnes for å være høygravid fra når det er 40 dager igjen til terminen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 22.juni-så da er det vel 3 dager til jeg er høygravid:)

Skal bli stas å endelig se lille Felix som er en vilter krabat inni magen-og som(hvis han er som sin storebror på snart 3) er like vilter på utsiden av magen:)

Det der MÅ bare stemme.Eldstejenta var sååå rolig i magen-OG har vært det siden.Gutten min var en sparkende knøtt inni magen og har vært livlig og vilter siden:)

 

Lykke ti alle junimedlemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 20 juni så jeg regnes vel som høygravid nå skulle jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...