Gå til innhold

gjøre d slutt????

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

off... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. leste noen meldinger på mob til min sambo..for ca 1 mnd siden.. 3 forskjellige damer som han skrev flørte meldinger til.. dissa var skrevet på natta når han hadde vært ute på fest..han kom hjem ganske seint.. han sa at han hadde vært på nachspiel hos en kompis. på den ene mld hadde han spurt ei av damene hvor hun bodde... frykter veldig at han ikke hadde vært hos denne kompisen.. jeg tok dette opp og han sa at det bare var uskyldige "tulle" mld.. har vært inne på tlf has i ettertid, men nå virker det som om han sletter alle meldingene sine hele tiden.. (liker ikke å snike på mob hans) fredags kvelden hadde han vært på fest igjen, o0g jeg skjekket om han hadde skrevet noen meldinger.. alt var slettet, men så såg jeg at han hadde ringt til 2 av disse samme jentene ca kl 03.30 og en gang 05.00... er det jeg som er helt teit eller hva tror dere..?? han blir sint og sur vist jeg spør han om han har truffet noen"venninner" som han kaller dem... jeg elsker jo gutten over alt og vil ikke miste han... vi skal jo ha barn om 1 mnd... noen som har noen råd?

Fortsetter under...

Skjønner at dette er en veldig vanskelig situasjon for deg. Du går egentlig nå bare rundt å tenker på alle mulige ting han kan drive med når du ikke er der. Prøv å ikke gjøre det, for da kan jeg love deg at du blir gal. Du sier at du har prøvd å snakke med han og at han blir sint. Men prøv å sett deg ned med han, forklar at du er i en veldig sårbar situasjon nå og at du ikke orker å leke noen leker med han. Be han være ærlig, om han da blir sint på deg må du forklare hvordan det er for deg å ikke "kunne" gå ut osv.

Jeg tror ikke jeg var så flink til å gi råd når det gjaldt dette, men prøvde:)

Lykke til:D

Jeg hadde ikke godtatt dette, men det er meg. Du må gjøre som du føler for selv, hva du tror er det beste for deg og barnet. Det er ikke en enkel beslutning å ta, det vet jeg for har akkurat gjort det slutt med min sambo.

Uansett hva du bestemmer deg for så ønsker jeg deg lykke til, du klarer dette uansett!

Klem

Jeg skjønner i utgangspunktet ikke hvordan det kan være greit at typen din er ute hver helg?? Er det bare jeg som synes at menn med gravide damer burde være hjemme sammen med kjæresten sin?? Evt ta henne med ut på restaurant el no sånt?? De kan jo ta seg ei pils eller en konjakk hjemme om de absolutt MÅ drikke.. Eller hva?

Du er ikke i en situasjon hvor du skal gå å bekymre deg for om typen din har affærer me andre, å hvis han går ut på byen og kommer sent hjem med meldinger på mobil telefon som kan ses på som tvilsomme, så syns jeg du skal kreve at han blir hjemme sammen med deg, inntill du og kan gå ut sammen med han. Det er jo bare 1 mnd til du skal ha.... Tar han ikke hensyn dropper du han! D ville jeg gjort!

For ville jeg gjort det for han, skal han kunne gjøre det før meg!

Annonse

takk for gode svar jenter:) Jeg har nok vært alt for snill mot kjæresten min, lar han få gjøre det han vil hele tiden liksom, er litt redd for å holde han i tøylene og være "kjerring" kan du si. vil jo ikke at han skal føle seg alt for bundet liksom. Han har litt dobbelt moral kan du si, jeg spurte han om hva han hadde syntes vist det var jeg som skrev flørte mld og ringte til Xkjærester hele tiden. Det hadde ikke han godtatt sier han da.... men han skal få lov liksom.. skal ha i pose og sekk vettu. Han er egentlig mer sjalu en det jeg er, men han vet at jeg er trofast mot han og føler seg derfor trygg. Det skal sies at han er en fantastisk person og vi har det ellers veldig fint i lag. han er det beste som har skjedd meg uansett... har bare veldig lyst å ha han for meg selv...

Beklager, men jeg synes du er fryktelig naiv. Han her er utro.

Hvorfor skal din samboer ringe til to andre jenter kl 03 og 05 om natten? Hvilke motiver har han?!

Det er mange som opplever utroskap fra samboer/mann i graviditeten. Hva er det som trekker fyren på byn? Det er tydeligvis mer spennende med andre damer enn med deg som er hjemme og høygravid. Og hva i all verden har han på byn å gjøre kl 05? Alt stenger jo kl 03.

Her er det ugler i mosen så det holder. Han sletter plutselig alt han sender, samtidig som han ringer andre jenter om natten.Om dette er venninner så bør jo du få treffe de. Jeg hadde sent mld til disse jentene og invitert de hjem til dere! Om de ikke vil, så....vel...

Det å skulle sitte hjemme, høygravid, mens typen lever det glade liv i helgene det fatter jeg ikke at noen gidder. Hvor gammel er han egentlig?

Her hadde jeg konfrontert han med mine mistanker. Blir han forbannet, så har du svaret der:(

Kjenner at jeg blir provosert på dine vegne, noe så respektløst.

Følg magefølelsen din. Du behøver ikke håndfaste bevis. Når noe stinker,-så stinker det!

Hva er vitsen med å være i et forhold når du ikke gidder å tilbringe helgene med den du elsker? Er du fornøyd med å sitte som et møbel hjemme mens han har full frihet?

• 2 uker senere...

Heisann.. Jeg kjenner så godt til den knugende sjalu-følelsen. Den er så vond.... Men jeg må ærlig innrømme; jeg hadde ALDRI godtatt å bli behandlet på den måten du blir. Dette lukter svidd... Jeg er enig med mye av det de andre jentene her skriver; det er faktisk ikke riktig at kjæresten din skal på byen, mens du sitter hjemme og venter.. På den annen side er du i en utrolig sårbar situasjon nå; og det er tøft å bryte ut av et forhold i akkurat denne perioden.. Jeg synes uansett du skal konfrontere han med dette. Kanskje du skal vise han innlegget ditt, så han kan lese våre svar? Det er få jenter som hadde funnet seg i dette, det er viktig at du vet! DU er ikke urettferdig og teit og krever for mye.. Han bør svare for seg. Og hvis han ønsker å beholde deg og barnet, må han gi litt av seg selv; også ved å ofre guttekveldene i helgene..

Lykke til, håper vi får høre fra deg om dette løser seg til det beste for dere.

Jeg tror dessverre at de svarene du har fått her stemmer..

Når mannen din sletter alle meldinger og ringer opp andre damer midt på natta, da bør det ringe noen seriøst svære varselklokker..

Typen min var plutselig hysterisk livredd for at jeg skulle "få tak i" mobilen hans, selv om jeg aldri har brydd meg med å sjekke den. Har etterhvert innsett hvorfor, han hadde to andre damer gående samtidig som han bodde sammen med meg!!!

Da var jeg i tillegg gravid med barnet hans, som han så inderlig ønsket seg....

Hvilken mann med respekt for seg selv drar på byen hver eneste kveld, mens damen hans sitter hjemme gravid? Nei, sett ned foten og krev svar. Selv ender jeg som alenemor, og det priser jeg meg lykkelig for. En kar som jeg hadde, unner jeg ingen..!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...