Gå til innhold

Hyl! Jeg blør!


Leola

Anbefalte innlegg

Er ikke mye det er snakk om, men det kom jo noen dråper. *snufs* Har hørt at det går an å blø litt dagene før en mister, men blør en da mye?

Det er snakk om bare litt rosa, det var ikke knallrødt det som kom ut. Kjenner når jeg legger meg ned at jeg fortsatt har disse stikke smertene i sidene som en har når livmoren strekker seg, heldigvis.

Kan jeg slappe av tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg tror det.. som du sier er det ganske vanlig. så lenge du ikke begynner å blø mye og får smerter, kan du nok ta det med ro. Kan bare snakke av egen erfaring, men da jeg mistet i ma( uke 12), følte jeg at noe var galt. symptomene hadde forsvunnet, og jeg bare visste... kom litt blod et par dager, men i motsetning til deg hadde jeg ikke noe tegn til stikkinger. Er du ekstra urolig, ring legen i morgen og få en time til kontroll! Alt er helt sikkert bare bra:) Hvor langt er du på vei da? Og igjen, det er en god del som har blødninger i svangerskapet og alt er bra for det:) Fortsetter det, kan du jo ta en ul for å se at det er ok der inne Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smerter,men det er ikke noe annerledes enn før. Føler kanskje at de er sterkere, men tror det psyken som spiller meg et puss. Håper det. Smertene ligger også på siden og ikke der selve livmoren er, og det er vel et godt tegn?

Har ikke blødd noe mer heller, heldigvis. så da tolker jeg det så langt at alt er bra:)

Glemte å skrive at jeg er 7+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det psykiske har mye å si i sånne tilfeller, og det kan jo hende at du kjenner ekstra godt etter dem nå siden du har litt blod. Tror du kan ta det med ro jeg. De jeg har lest om som har hatt en SA, har fått sterke magesmerter og blødd masse. og siden dine er som de pleier, er nok alt ok. Men jeg råder deg til å snakke med legen din om du føler for det. Det er MYE bedre å ta en telefon ekstra enn å bekymre seg unødvendig:) Har også lest her inn at stikkingen kan komme å gå, og noen dager kjennes bedre enn andre dager. Ønsker deg lykke til jeg, alt er nok bare bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei..jeg tror ikke du har noe å bekymre deg for..det er helt normalt å blø i et svangerskap..men du skal jo også være obs på blødning da, er det veldig mye som kommer og det kommer en stor hine i tilleg er det noek spontanabort..men noen dråper blod er vanlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...