Gå til innhold

Hva ville DU gjort? (Samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Her er "problemet"...

Skal reise på studiesamling, torsdag og fredag. Må reise på onsdag, da vi bor et stykke unna.Så langt dette studieåret har jeg hatt med meg junior på samlingene, men nå er han jo så stor... Skravler og er i full aktivitet dagen lang! (Som han bør være, selvsagt!) Men det er jo ikke så greit å ha ham med seg på studiesamling, da...

Minsten er snart ett år, i tillegg har vi to eldre barn. (5 og 9)

Jeg ammer ennå, dog ikke så ofte. Men fremdeles er han litt urolig på natten, vil helst ha en liten sup:0)

Nå har mamma tilbudt seg å komme hjem til oss, for å hjelpe mannen min mens jeg er borte. Slik trenger ikke han å ta seg fritt, og da mener mamma at hun godt kan ha minstemann hjemme her oxo... Det innebærer to netter vekke fra ham! (Har aldri så langt vært borte en natt fra minstemann..)

Er så usikker på om jeg skal takke og bukke for tilbudet, få sove godt etpar netter, og konsentrere meg om studier... Eller om jeg skal overlate hjemmet til min mor? (Og mannen min selvsagt!! ;0)

Kanskje kan dette være anledningen til å avvikle ammingen? Synes det kunne være greit å trappe ned nå uansett.

Hva ville DU gjort??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4977896-hva-ville-du-gjort-samme-som-skravle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker på meg som om det kan være like greit å reise alene nå. Spørs om du får fullt utbytte av samlingen om du tar ham med. Når du likevel er innstilt på å kutte ut ammingen snart er jo dette en fin anledning.

Altså: Jeg ville reist alene

Jeg ville som andemora sier reist alene. Tipper mistemann tar såpass mye energi fra deg (det gjør i hvert fall min lille gutt på ni mnd) at du får problemer med å følge med på samlingen, slik at du ikke får fullt utbytte. Dersom du også ønsker å trappe ned på ammingen kan jo dette være en flott anledning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...