Gå til innhold

Jippi jippi :0) (eggløsning)

Anbefalte innlegg

Jippi jippi jippi jippi,,, nå fikk jeg positiv el test!!!!!! Godt og vel over en uke på overtid i forhold til hva den pleier,, men nå er all venting glemt,,, og el er tilgitt - jeg er bare så glad for at den ikke hoppet over denne syklusen jeg!!!!!!!

Så nå skal det koses,, så får vi se, om el kommer i dag eller om 2 dager. Jeg har opplevd begge deler, men tempen min vil si ifra hvilke det ble,,,,

Nå er jeg kjempelykkelig,, jeg har ventet så lenge,, tatt el tester i over en uke,, hadde begynt å gi opp håpet...

Klem :0)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4977894-jippi-jippi-0-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :-) Hvilken dag er du på? Jeg venter også, begynner å bli lei no, er på dag 18 i syklusen. Blir skuffet hver dag når jeg våkner og ser at tempen ikke har steget. I morges ble jeg ihvertfall forvirret for tempen var såpass høy at det ikke var normalt, men ikke høy nok til at det er pga el. Er lei av å vente jeg :-(

Annonse

ååå, mar79 -4.pp,,, kjedelige greier,, jeg håper din el kommer snart!!! xxx krysser fingre for deg..

Jeg er på dag 29 i syklusen,, så da er det vel forståelig at jeg har vært utolmodig.... ENDELIG er jeg ordentlig prøver.. Herlig,, så nå går jeg med et smil om munnen,,, Gleder meg til ikm...Som blir ca. 20 mai

Klem til alle sammen :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...