Gå til innhold

Skal du og mannen din dele permisjonen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja vi skal dele den:)

Dette kan vi gjøre fordi jeg går tilbake igjen på fulltids skole etter jul, å da har jeg vært hjemme i 6mnd,

Da tar min samboer over ( han har da rett til å få overført mine siste mnd på seg) Noe vi er kjempe glade for.. Slik at vi begge kan kose oss hjemme halve tiden vær med gull ungen;)

Han skal ta 10 uker,så noe deling kan vi ikke snx om her ;) Men 1 mnd av permisjonen + de 6 ukene han har krav på vil han ta. Vi tjener ikke på at han tar mye av permisjonen da han tjener mer en meg,de har rett på 6 >< folketrygdens grunnbeløp. Jeg får da det jeg normalt tjner mens han kommer en del under....ellers ville vi gjerne vurdert å dele mer ...

Annonse

Nei blir ikke så mye deling! Han får to uker betalt rett etter fødsel og de 5 ukene han har krav på. Dette er noe vi har kommet fram til som passer best for vår livssituasjon, ikke fordi jeg ikke vil gi han mer av min permisjon, så det er sagt:)

Jepp!

Jeg er hjemme i 7 mnd. far tar ut 2 uker ved fødsel, og 4 uker (mine ferieuker i disse syv måendene , siden vi skal flytte og noen må hjelpe meg med den kommende storebror). Etter de syv månedene tar vi tidkonto 50-50 ut permisjonen!

Tidskonto passer både oss og våre arbeidsgivere best! Vi gir 100% der vi til enhver tid er, får god kontinuitet i arbeidet og "myk" start til 100% igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...