Gå til innhold

Dagmamma med dårlige referanser

Anbefalte innlegg

Vi søkte dagmamma for en tid tilbake. Fikk litt dårlig inntrykk av dama, men tenkte vi kanskje bare var vell overbekymret for lille søte tulla vår.Hun oppgav 2 referanser som vi ringte. Så ble hun slaktet av dem begge!!!! Ble ganske paff, jeg!! Hun ble ikke anbefalt bl. a fordi hun var dårlig på å samarbeide, lite kjærlig med barna, lot barna sitte og gråte alene, sladret til andre foreldre om barnet hadde en dårlig dag, var umoden osv osv. PHU!! Skal si det er godt at referansene er ærlige. Jeg er så sjeleglad for at ikke tulla vår er hos denne dama, men jeg tenker så mye på de stakkars barna som hun har og de som eventuelt tok plassen da vi takket nei. Men er det noe man kan gjøre da?????? Synes det er så rart at foreldre takker ja til plass når referansene er så dårlige. Sjekker de ikke eller??

Er også så rart at hun oppgav referanser som slakter henne da!! Sier jo sitt det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4977444-dagmamma-med-d%C3%A5rlige-referanser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er rart. Noen stoler kanskje bare på første inntrykket. Vi var også borti en dagmamma som vi valgte å kutte ut etter første tilvenningsdag. Heldigvis fant vi en kjempebra dagmamma etter det. Utrolig viktig å stole 100 % på en man skal overlate de små til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...