beri Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 ...selvsagt er det positivt at vi kan velge blant mye i barneutstyr, men det blir jammen meg mye å sette seg inn i og.... Feks: bilstol nr 2, bæremeis, babycaller++++ det har jo endt med at vi ikke får kjøpt det enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 Vi var så heldige at vi fikk arve en berghans (ellerhvadennoheter) bæremeis, så det valget slapp jeg unna.. Men skjønner hva du mener! Man vil jo selvføleglig ha det beste - på alt utstyr - og da blir det mye å sette seg inn i ja! Syns egentlig en god del barneutstyr er totalt overpriset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 7. mai 2006 #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Vi synes og barneutsyt er overpriset. Og det merkes spesielt når man har lite penger å rutte med. Vi har derfor hele tiden funnet gode tilbud på alt det vi trenger. Bilsete vi har funnet oss koster 799,- og er like bra og sikkert som de til 1990 og mere. Prisforskjellen kommer av at det er et hittil ukjent merke. Var akkurat det samme med vogna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaS Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 ja, stemmer det!! --men vi kjøper mye på finn.no eller et loppemarked.(f.eks. solbriller til 2kr:, vogna til 300 osv)).. akkurat med bilsetet leste jeg at det burde være ny av sikkerhetsmessige grunner siden man ikke vet om det var utsatt for en bilulykke f.eks. i et sånt tilfelle er det ikke sikkert lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 7. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. mai 2006 jeg har og lest at bilsetet bør være nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bruble Skrevet 7. mai 2006 #6 Del Skrevet 7. mai 2006 Bilsetet bør være nytt med mindre du kjener de som har hatt det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 8. mai 2006 #7 Del Skrevet 8. mai 2006 Hm....barneutstyr som skal handles er like dyrt som når man sier at man skal gifte seg! "Å bryllup, da har vi en egen prisliste" Må si at du er god på å finne billig da EvaS, barnevogn 300 kr? Det betalte jo jeg 5000 for! Lurer faktisk på om jeg ikke må skifte hjul på den snart faktisk....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå