Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #1 Del Skrevet 7. mai 2006 hvilke symptomer hadde dere da? har veldig lite symptomer jeg, og lurer litt på hva jeg kan ha i vente:=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #2 Del Skrevet 7. mai 2006 ømme bryster, trett, kvalm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 7. mai 2006 #3 Del Skrevet 7. mai 2006 Jge er i uke 5+6 i dag og hele denne uka har jeg vært kvalm på ettermiddagen, veldig vonde pupper, og stadig sulten, kvalm-sulten hvis du skjønner. Da jeg gikk med sønnen min merket jeg ikke disse symptomene før jeg var en ca. 8-9 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjatjo Skrevet 7. mai 2006 #4 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg hadde litt ømme bryster (ikke mye), men var kjempe trett =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2006 #5 Del Skrevet 7. mai 2006 Har kjemmpelite symptomer jeg og. Er i uke 6. Kjenner litt ømhet i puppene hvis jeg legger godvilja til. Og litt stikking i mage og lyst. Men vi skal kanskje bare være glad til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå