Gå til innhold

Da hører jeg eeeeeendelig til her inne :-)))) juhuuuuuuuuuuuuuuuu.....

Anbefalte innlegg

Hei på dere.

Dette er noe jeg virkelig har sett frem til.

Synset i perioder tiden nesten har stått stille,men nå føler jeg virkelig at det går på frem her....Hvordan er det med dere her inne da? Håper dere har det bra og at det blir en like koselig tid her på 3 som på 2 trimester:)

Klemmer fra

Fortsetter under...

Hei munmi;-)!!!

Wow, da er vi iallefall 3 nye her inne i dag - du, jeg og mo9cca!!

Ja, det er utrolig morro å endelig ha kommet så langt!

Tror jeg har spurt om det før, men går utifra at du også har BIM termin den 1 august??

Hey cat og mini ;-))

Mens terminen min er egentlig 3 aug (har ikke endret den her inne) Men UL terminen min er 31 juli,så derfor regnet jeg med jeg kunne gå inn her i dag da jeg egentlig er 28 fullgåtte uker.....

Hvordan er formen din da? Her slites det mye med BL,men ellers toppers :-)

Annonse

Jess, som jeg skulle ha sagt selv!! Er 26 uker nøyaktig i dag, og ser fram til 30 august, som er termindatoen. Egentlig så ville det ikke vært meg imot å gå gravid litt lenger, sånn til midten av september circa. Har hittil hatt grei og problemfri svangerskap, og vil gjerne få med en del forelesninger i høst før jeg føder. Også har vi jo en kursuke i begynnelsen av oktober, så jeg ville få litt tid å bli kjent med gullet - har nemlig planer om å fortsette på studiet så snart etter nedkomsten som mulig. Gleder meg til sommeren - da skal jeg gå lange turer, få fotmassasje, bli orntlig husvarm på BiM og forberede alt til guttebabyen min sin ankonst. Nå er det jo bare lesesal og eksamenstid som står i hodet. Men litt Bimming er det tid til! Klem,

Er vel lov å kikke litt her inne likevel ;-)

Venter gutt vi oxo,vi har en 7 års gammel jente som gleder seg til å bli storsesøster. Lykke til med lesing og eksamner da, så snx vi om et par 2 uker hi hi

Klemmer fra

Jeg er ny her inne også - uke 29 + 0 i dag med UL termin 26. juli. Har ikke vært så mye her på sidene, men det blir kanskje mer nå på siste etappe. Håper at nå i 3. trimester blir det mer rugetid...!!! Dette blir en spennende sommer, og trolig varm for oss uansett vær. Ha en fortsatt fin dag jenter!

Annonse

-Og jeg... Antagelig jente nr 2 som kommer 2 august (ul-termin er 4 august, men jeg følger mens termin her inne). Synes tiden går alt for fort. Jeg har så mange prosjekter og skulle hatt så mye mere kose-med-magen tid. Får utnytte energien som kommer med det fine været.

Velkommen til alle nye! Morro at vi er så mange med omtrent samme termin!!

Jeg har ikke fått svar mumi tidligere, så jeg gjør det nå. Formen her er ganske bra. Jeg har italiensk menstermin den 29 juli og norsk den 30. Men ift ukeberegningene følger jeg alltid BIM terminen på 1 august.

Hei og velkommen!!!

Da var endelig du og den lille også på plass her inne :o)

Nå går dagene unna! 69 dager igjen til termin for min del :o)

Vi får bare nyte hver eneste dag, samtidig som vi gleder oss til å møte prinsessa vår.

Stor klem fra

Heeeeei Lilliana.

Takk takk;) Så kjekt å se deg igjen da :-))) Har du fått orden på data/nett problemene nå? Ellers er jo været så fint for tia at bimmingen får være forbeholdt kvelden. Ikke ofte vi har det så fint så lenge her i Bergen,så da må det nytes.

69 dager igjen du oy oy det nærmer seg ja.....83 her, ikke så gæli det heller....Går det fint med deg ellers da? Her går alt mye bedre etter jeg begyndte å få behandlig,gode råd og varmebeh har gjordt tilværelsen mye bedre :-) Håper det er fint med deg oxo;)

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...