Gå til innhold

CB DIGITALTEST???? PLIIIIIS SVAR MEG!!!

Anbefalte innlegg

Jeg er på dag 30 i min syklus som jeg ikke veit hvor lang er...

Tok en cb digitaltest,som sa ikke gravid i dag, og bare to sek etter den sa ikke gravid tok jeg den ut av fastet, og da var det tydelig en sterk og en svak strek der, så hvorfor negativ da???? det hadde bare gått 2-3 min da jeg så på den, så den var innenfor gyldighetsgrensen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4976936-cb-digitaltest-pliiiiis-svar-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

CB digital test oppfører seg ikke som de vanlige testene,, så ALLE får opp 2 streker på den testen har jeg skjønt... det er mange jenter som har gjort som du, åpnet testen etter de har fått negativt svar.. Men ingen av dem (såvidt jeg har skjønt) har vært gravid, selvom de fikk 2 streker på den negative digitale testen...

Beklager å måtte være den som opplyser deg om dette.. kjipt å ta fra noen håpet... :0(

Håper du får pos svar snart!!! :0) Klem

Man må vel åpne testen for å kaste pinnen, hvis man skal bruke den på nytt med ny pinne en annen dag, så jeg skjønner godt at folk kikker på den! Er vel ikke rart man blir forvirret heller da, hvis det er "streksystem" i testen likevel....

Men jeg håper du snart får en positiv test!!

Annonse

Mmmm, man må dessverre bare vente og se ja..

Jeg håper at du hadde eggløsning litt senere enn du trodde, men at dere hadde kos da likevel, og at det er derfor du ikke har fått mensen eller pos test enda fordi alt er litt forsinket ,,, og at du får positiv test innen noen dager nå!!!

Lov å håpe!!!

Hcg hormonet er nesten akkurat likt EL hormonet LH, å siden vi hele tiden har LH hormoner i kroppen slår den ut med to streker på test pinnen.

Hvis du går inn på

http://www.pernille.info/index.htm

så på tester, så kan du lese om hvorfor dette skjer, det finnes oxo masse annen nytig informasjon på den siden!!!

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...