Gå til innhold

Jeg skal bli mormor!!!!!!

Dream

Anbefalte innlegg

Fikk et nydelig brev fra datteren (18 år) min i kveld som begynte med :

" Kjære bestemor og bestefar". Tenk jeg skal bli MORMOR - 38 år gml. Jeg er i sjokktilstand, men må jo nå gjøre det beste ut av det. Finne løsninger sammen. Barna våre vil gå i samme klassetrinn ! Det blir litt av en julegave vi får i desember. Måtte bare dele dette med noen!!!!

Fortsetter under...

Takk skal dere ha! Tankene har rast i ett, men vi har fått snakket en del sammen. Vi har et supert forhold, så vi forsøker nå å fokusere på muligeheter og ikke problemer. Onkel kommer om 5-6 uker. Datteren har termin 25.desember. Se for dere disse to i samme klasse. De får ihvertfall stor glede av hverandre.

Annonse

åh, gratulerer, dream !

det samme skjedde min mor tidlig også , enda tidligere enn deg faktisk. Mamma var bare 34, og hun ble faktisk OLDEMOR i en alder av 51 !!!!!!! ( det stod om det i et fargerikt sladderblad den gangen ;) Landets yngste oldemor , så vidt vi vet..

Tilbake til saken!

Jeg ønsker dere masse lykke til , alle sammen, både datteren og blivende besteforeldre! Tenk så positivt på mange måter! Dere er enda unge og har muligheter til å følge opp og være med på en helt annen måte enn en bestemor som nylig har fylt 70, sant ?!

Åh, jeg tenker nok dere alle vil få mange fine stunder sammen i årene som kommer !

Grattis , mormor, nok en gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...