Gå til innhold

Menssmerter,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har menssmerter nå hver eneste dag, er det også et tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel? Kjenner ikke igjen alle symptomene fra mine forrige svangerskap. Kan ikke huske at jeg hadde alle disse kynnerne da, samt at jeg nå har fått endel menssmerter, hver dag, den siste tiden. Er enda alt for tidlig for lille gull å komme ut, vil ikke h-n her før tiden er inne. Men er nå redd for at kroppen tuller med meg?

har enda 8-10 uker før tiden er inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det også. Er i uke 34. Min jordmor sier det er modningsrier som forbereder meg til fødsel, men at det ikke betyr noe om hvor lang tid jeg har igjen. Kan fremdeles ta lang tid, sier hun.

Skrevet

Så deilig at jeg ikke er alene om disse mens-smertene! Sist jeg var inne her og leste diskusjon om slike smerter, mente de fleste at man da bare hadde en uke eller 2 igjen til fødselen, og da ble jeg stressa!

Jeg har 8 uker igjen, og har mensen-smerter daglig, litt sånn murring liksom. Skal til legen i morra, så da skal jeg spørre henne.

Skrevet

Kan du ikke si på denne linken hva hun svart deg da? Da hadde jeg blitt glad:)

Men det er jo betryggende å vite at det ikke er farlig da.

Skrevet

Har vært til legen i dag, og spurte om disse mensensmertene, for jeg har vært litt bekymret. Hun sa at det kunne være fordi jeg har mye kynnere. Jeg trengte ikke å uroe meg, og skulle ta det rolig og slappe av mer hvis kynnerne og mensensmertene ble verre.

Så nå har jeg sluttet å tenke på det =)

Skrevet

jeg fikk også beskjed fra jordmor om at dette var kynnere.. har litt menssmerter innimellom. etter å ha blitt roet ned, tenker jeg ikke så mye over disse lenger. og har det egentlig mye bedre;) jeg har 6 uker igjen.. litt ondter må man vel ha p denne tiden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...