Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har vært litt nede i liten dal i det siste. Ingenting alvorlig, er vel mest jeg som er vanskelig å leve med innimellom. Humøret har svinget en del, og da ser jeg alt med negative briller.

Kan du se noe om fremtiden mellom oss to? Jeg elsker han veldig mye og håper inderlig vi holder sammen resten av livet, men blir litt redd og usikker innimellom. Tror du vi holder sammen, og ser du positive ting i vente for oss?

Syns forøvrig du gjør en kjempeinnsats her inne!

Datoer:

Han: 04.10.64

Jeg: 13.06.73

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4976311-heia-t%C3%A5fisguri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ut til at deres forhold kommer til å holde helt ut for meg.

Du må lære deg til å tenke litt mere positivt,og rett og slett ta deg selv i nakken å reis deg opp med rak rygg og oppbrettete ermer.

Ser at din mann blir litt skremt av deg tiltider,og viker unna når han føler fare på ferde.Det kan virke som du sliter med en liten depresjon,men den kommer til å løsne seg med sommeren.Prat ut med dine følelser med mannen din,for han virker veldig forrvirret over dette.Det er alltid litt opp og nedturer i et forhold,og deres forhold er intet unntak.Når alt dette er sagt vil jeg si at dette kommer til å løfte seg i juni.Du vil føle deg lettere til sinns,også ser jeg mye positive gnistringer i forholdet når juni kommer.

Deretter ser jeg flere barn her(har du jente fra før?)Ser iallefall en liten gutt veldig nære(gravid i juni)og dette vil trolig være med å påvirke forholdet i positivt rettning.Ser ei jente til noen år etter

Får frem en ny jobb på deg fra høsten av.

Er dere glad i å reise?

Ser mye turer på dere når barna er ute av redet.Dere kommer til å bli noen store livsnytere med årene.

Tusen takk tåfisguri!

Nå fikk jeg litt frysninger her. Det du sier om meg og at han blir skremt og trekker seg unna stemmer så utrolig bra. Jeg vet også at det er jeg som skaper mest misnøye i forholdet, og det må jeg jobbe med. Har, som du sier, en tendens til å være veldig negativ.

Ellers så jo alt bare helt suverent ut da. Vi har ei jente fra før, og prøver på nr.2 nå ja, og vi har prøvd noen måneder. Ser jo ut til at vi har mye godt i vente her. Vi er glad i å reise men økonomien har ikke tillatt det så ofte som vi skulle ønske.

Ååå, takk takk, føler meg mye gladere allerede jeg. Man trenger et lite spark i rumpa av og til, og det fikk jeg nå!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...