Gå til innhold

Synes jeg kjenner bevegelse i magen stadig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan vel ikke være mulig? Jeg er i 17. uke nå, og synes stadig jeg kjenner godt at det rører seg i nedre del av magen. Akkurat som om ungen snur seg.. Hva kan det være?

Jeg kjente forresten spark for noen dager siden. Spennende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente også masse bevegelser i uke 17. Det er visst veldig bra. Legen på riksen sa det var det beste tegnet på at fosteret har det som plommen i egget :-) Kjenner fortsatt masse bevegelser flere ganger om dagen... Det er deilig! Sparking kan visst gjøre litt vondt etterhvert, men foreløpig bare kiler det som en herlig lykkefølelse... :-)

Skrevet

Så spennende! Men mente legen at det var ungen som bevegde seg eller er det andre ting i kroppen? Synes kanskje det virker litt usannsynlig ut at det skal være ungen. Den er jo tross alt veldig liten enda.. Og jeg kjenner dette greiene i magen ganske godt..

Skrevet

Jeg kjente ungen allerede i uke 15. Fikk mange søte små spark i venstre side, og det er der det sparkes mest enda, bare HARDERE!!! Hehe :)

Men hvis du tenker at ungen beveger seg masse nå, så kommer du til å få sjokk om ca 10 uker.

Her dirrer det og sparkes og turnes i fleng. Innimellom blir jeg ordentlig sliten av all leven inni magen, selv om det er fint å kjenne liv :)

Skrevet

Jeg hadde også masse spark fra uke 15-16. Kunne ikke tro det helt, så jeg hadde det på samme måte som deg. Men det var ingen tvil et par uker etterpå. Og det blir bare bedre og deiligere. (26+2 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...