Gå til innhold

Desember: Mange som ruller her?

Gjest

Anbefalte innlegg

Har av og til en følelse av at mi tulle er treig....føler jeg leser at "alle andre" sine babyer ruller både hit og dit nå.

Det gjør ikke mi tuppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Niks. Jenta mi bikket over når hun var 3 uker, hehe, men hun ruller ikke bevist fra hverken mage/rygg eller rygg/mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi rullet fra rygg til mage idag!!!! Er så stolt, atte :) Tror tuppa di ruller ganske snart ;-) Tulla mi blir 5 mnd om 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det med ro. Det vanlige er 5-6 mnd før de ruller fra rygg til mage. (Har spurt på helsestasjon) Selvfølgelig er noen tidligere og noen senere. Dette er som med prating,gåing etc. Min lillemann har ikke rullet fra rygg til mage enda, selv om det er like før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du når det er vanlig å rulle fra mage til rygg?er det lettere for babyene å rulle denne veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullet fra rygg til mage i dag!

Men tror kanskje det var et arbeidsuhell, hehe.

Men snur seg til hver side. Snur seg rundt sin egen akse. Han blir 5 mnd om 4 dager. Men som flere skriver, ikke noe å stresse med, det kommer når de er klar for det. Kanskje din tulle konsentrerer seg om språket og babler mye? Det går i rykk og napp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet vårt ruller ikke enda heller. Hun er strek i ryggen og løfter seg høyt når hun ligger på magen, men hun har ikke skjønt dette med rulling. Stresser ikke, det er store variasjoner i når ungene snur seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian begynte å rulle fra rygg til mage for 2 uker siden, og nå ruller han fra mage til rygg (begynte med det den 05 mai)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi rullet fra rygg til mage i 2 mnd, men andre veien er det nok kun "arbeidsuhell" Hu er så glad i å ligge på magen så jeg tviler på at hun gidder å lære seg den andre veien med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille jente rullet fra rygg til mage 1.mai! Da var hun 4mnd og 2uker, to dager etter rullet hun fra mage til rygg igjen. Men hun har fortsatt litt problemer med det sisste.

Kom gjerne inn på vår nye hjemmeside å ta en titt!

missjohnsen06.piczo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, huff, gutten vår ruller bevisst begge veier, har gjort det lenge nå.

Ikke stress med å tenke på det. Han er mye tidligere ute enn søsteren var.

Vi hadde ei god stund med hyling for han rullet på magen rett etter vi la han ned på ryggen også ble han sliten etter en stund og ville ikke ligge sånn lenger. Men nå har han en stund rullet bevisst over på ryggen og det er mye roligere hjemme nå. Slipper den hysteriske gråtingen hvis jeg ikke kom raskt nok..

Bare ta det med ro det kommer når det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poden min har rulla fra rygg til mage i to mnd.Men ikke andre veien.Jeg tror utviklinga går litt i rykk og napp slik som andre sier her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...