Gå til innhold

Til alle dere som har vært på ultralyd!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta med helsekortet, ja, det er det første de spør om. Jordmora vi var hos tok fine bilder som vi fikk med oss, og hun forklarte alt veldig nøye. I tillegg kunne vi stille spørsmål om det vi så, eller spesielle ting vi lurte på i forbindelse med undersøkelsen. Vi kunne også fått vite kjønnet, hvis vi hadde villet det.

Siden samboeren og jeg skal være med på Mor&Barn-undersøkelsen, måtte vi ta blodprøve på laboratoriet etterpå, i tillegg til at jeg leverte urinprøve til den samme undersøkelsen.

Jeg fikk også et "Tell trivselen"-skjema som jeg skal begynne å fylle ut i uke 28, hun forklarte nøye når det gjaldt dette også.

Vær oppmerksom på at noen sykehus tar betalt for UL-bildene.

Gled deg!

Helsekort må med ja!

Vekta var ikke et samtaleemne i det hele tatt!! Jeg har noen ekstra kilo, men disse ble glemt ;)

Når det kommer til bildene, så ikke forvent for mye, heller bli positivt overrasket. Jeg fikk med meg et ordentlig dårlig bilde.. jordmor brukte ikke tid på å få tatt et bilde til meg, bare til å sjekke babyen,,,

Lykke til :) Dette kommer til å bli spennende. Tenk å se babyen for første gang :):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...