Gå til innhold

Vogn til toåring og nyfødt?

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en tvillingvogn/søskenvogn som ikke er altfor dyr, fordi vi kun kommer til å bruke søskenvogna når en av oss skal ut med begge barna, som antakeligvis ikke blir så ofte... Har sett på GT safari, som var helt fantastisk god å trille, men det var ikke mange cm å gå på før toåringen ville "stange" hodet i kalesjen. Synes også det var merkelig at det ikke var noe slags stengsel bak hodet når barnet ligger, annet enn kalesjen, som hang løst rundt. Lurer også på om ikke denne lett kan tippe bakover? Vi så også på Carena sin trehjulsvogn med lufthjul. Denne syntes jeg var tyngre å trille, men kalesjen var stor og god, og den hadde stoff bak hodet til barna når de lå. Jenta mi hadde masse plass å gå på før hun rakk opp til kalesjen med hodet, og hun rakk ikke ned til fotbrettet enda en gang. Men, denne vogna virket mye større og tyngre enn GT'en, så jeg "lider valgets kvaler"...

Skal jeg velge en vogn som er fantastisk god å trille og virker like lett som en singel vogn, men jenta mi vil kanskje stange hodet i kalesjen om ikke lenge? - Eller skal jeg velge en tyngre vogn der jenta mi har god plass til å vokse?

Har noen erfaring med disse vognene? Kommentarer? Tar jeg feil angående noe av dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4975760-vogn-til-to%C3%A5ring-og-nyf%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er god aa trille og jeg er veldig fornoeyd med den. jeg har en liten en paa 3 mnd og en paa to aar. Toaaringen er saa glad i aa sitte i den at hun krabber oppi den sammen med bamsen sin og sitter der en stund selvom vi ikke skal ut :o) Jeg er iallefall begeistret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...