Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye sol tåler egentlig disse små? Jenta mi sover ute i vogna, men i skyggen. I tillegg er vi litt i sola, men er veldig forsiktig. Merker at hun blir fort rosa, og sola tar godt nå!

Hva gjør dere? Er dere ute eller inne om dagene? Og hva gjør dere evt. ute med en på 10 mnd.?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4975752-sol-og-sm%C3%A5ttiser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa er 9 mnd nå og vi stor koser oss ute om dagen i sola og varmen. Vi triller turer og ser på fugler, dyr, blomster og innsekter. Alt er spennende! ;o) Hjemme koser vi oss ute på verandaen. Sitter på et stort teppe og har med oss leker, mat og vann ut. Passer på at hun ikke sitter for mye i sola, og at hun når hun er i sola er beskyttet med solhatt og klær på kroppen. ;o)

Guten vår er berre 7,5 mnd men eg svarar no likevel...

Vi har vore ute nesten heile dagen både i går og i dag. Har gått mykje på tur med vogna, snudd slik at han ikkje får sol på seg. Har smurt han i fjeset, på armane og leggene og hatt på han korterma body, shorts og solhatt. Han har ikkje blitt rosa, er veldig forsiktig med å ha han i sola, sidan eg blir veldig lett brent sjølv.

Husk på at sola er "skumlast" mellom 12 og 15, eg ville holdt jenta heilt unna sola då.

Ja, hun sover heldigvis på den tiden solen er sterkest, så da blir det nok skygge ja!

Vi triller også tur, ser på fuglene og hestene, triller litt ball etc., men man kan jo ikke trille hele dagen. Det orker ikke mamman! :) Skulle ønske jeg kunne sette henne i sandkassa slik at jeg får gjort noe... Jaja, det blir vel snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...